"סלע בינוי" תקים קמפוס ענק לחברת אלבטק

הקמפוס יתפרס על פני שטח של כ-40 אלף מ"ר בפארק ההייטק באשדוד • הוא יכלול 7 קומות, מרכז לוגיסטי ואולמות ייצור, ויתבסס על בנייה ירוקה חדשנית

, צילום: סלע בינוי (הדמיה)

בתום מכרז שנמשך קרוב לשמונה חודשים, חברת הביצוע "סלע ביצוע" מקבוצת "סלע בינוי" דיווחה אמש כי זכתה להקים את קמפוס "בית אלבטק" בפארק ההייטק באשדוד, שיתפרש על פני כ- 40,000 מ"ר.

בקמפוס עתידים להיות מועסקים כ-2,000 עובדים על פני 7 קומות + 3 קומות תת קרקעיות של חניה, מרכז לוגיסטי הכולל בתוכו מחסן רובוטי ( Multi Shuttle ) מן המתקדמים בעולם, מעבדות ואולמות לייצור ואינטגרציה של רכיבים/מערכות אלקטרוניות, משרדים להעסקת מהנדסי חומרה ותוכנה והנהלת הקבוצה כמו כן בקומת הקרקע יהיו שטחי מסחר וחדר אוכל.

הפרויקט משלב בתוכו עקרונות בנייה ירוקה חדשניים כגון מערכות לייצור אנרגיה באמצעות פאנלים סולריים וגנרטור לייצור חשמל בגז טבעי , מעטפת אלומיניום כפולה להפחתת קרינה ובידוד מקסימלי, ומערכות ייעודיות לחיסכון בתאורה, חשמל ומים.

קבוצת אלבטק פועלת בשוק ההייטק הצבאי והאזרחי כמו כן בתחום התעופה, עוסקת בייצור BTP (Build To Print ) של מכלולים אלקטרומכניים, מערכות מוכללות ומכונות ע"י חברת הבת "אלבטק טכנולוגיות". כמו כן היא עוסקת בפרויקטי פיתוח BTS ( Build to Spec.) של מחשבים מוקשחים, ומכלולים אלקטרונים וציוד בדיקה ע"י חברת אליפסה הנדסה כמו כן נותנת שירותי לוגיסטיקה ב- OUTSOURCING/INSOURCING.

הקבוצה פועלת בשוק מעל 30 שנה, והינה בבעלות פרטית משותפת של אלתא מערכות ויחיאל אבו בחלקים שווים. 

אלדד פוירשטיין, סמנכ"ל ההנדסה של חברת "סלע ביצוע": "אנו מודים לחברת אלבטק על האמון שניתן בנו להקמת קמפוס 'בית אלבטק' , מבנה ייחודי ביותר, שמצטרף לשורה ארוכה של פרויקטים אותם בנתה וממשיכה לבנות החברה החל מפרויקטים למגורים, דרך פרויקטים למסחר, משרדים ותעשייה קלה. הזכייה במכרז מאפשרת לנו לשמור על גיוון ולהתקדם בפן ההנדסי לפרויקטים מורכבים שבהם אנו יכולים להביא ערך מוסף משמעותי". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר