לוד: 900 יח"ד חדשות

רוטשטיין נדל"ן רכשה 20 דונם המיועדים לדיור, מסחר ותעסוקה במתחם "טלרד" שבעיר - תמורת 275 מיליון שקלים

, צילום: יח"צ

חברת "רוטשטיין נדל"ן", בניהולו של אבישי בן-חיים, השלימה עסקה באמצעות שותפות עם חברת "צפחה אינטרנשיונל" לרכישת קרקע בשטח של כ-20 דונם במתחם "טלרד" בלוד עם זכויות בניה להקמת כ- 900 יחידות דיור. בנוסף, המתחם כולל כ- 14,000 מ"ר שטחי מסחר ותעסוקה וכ-2,200 מ"ר שטחי מוסדות ציבור. 

סכום העסקה נאמד ב-275 מיליון שקלים (בתוספת מע"מ והפרשי הצמדה). השותפות רכשה את הקרקע מחברה פרטית שבבעלותו של בעל השליטה בחברה, ולאחר שבעלי המניות שהשתתפו באסיפה הכללית אישרו בתחילת השבוע את העסקה פה אחד.

הקרקע שנרכשה צפויה להימסר לשותפות בעוד כשנתיים, לאחר סיום הסכמי השכירות ופינוי כל השוכרים במבנים הקיימים על הקרקע. בתקופת הזמן עד שיפונו השוכרים ותימסר הקרקע, צפויה החברה לתכנן את הפרויקט ולפעול להנפקת היתרי בניה.

את רוטשטיין וציפחה ייצגו בעסקה עוה"ד צורי פיקאר ואלעד אלעזר ממשרד הרצוג פוקס נאמן.

מתחם "טלרד" בלוד, הנמצא בסמוך לשכונת רמת אלישיב, נכלל בתכנית חדשה המיועדת ליצירת מתחם עירוני מעורב שימושים עם תכנון להקמת כ-2,400 יחידות דיור למגורים, כ-52,000 מ"ר שטחי מסחר ותעסוקה כ-6,500 מ"ר מבני ציבור.

בתוך כך, בחודש שעבר דיווחה חברת רוטשטיין על התקדמות בפרויקט אחר בעיר לוד - פרויקט "פינוי בינוי" במתחם "איינשטיין-חטיבת יפתח", במסגרתו יוקמו 467 יחידות דיור (מתוכן כ-60 יחידות דיור לבעלי הקרקע) וכ-2,000 מ"ר מסחר ותעסוקה - זאת עם קבלת תב"ע בתוקף שניתן בימים אלו.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר