פרדס חנה: 72 צמודי קרקע חדשים

החלה הקמת פרויקט גרופית בשמורה על 24 דונם בדרום היישוב עם קוטג'ים דו-משפחתיים וחד-משפחתיים

פרויקט גרופית בשמורה בפרדס חנה, צילום: אלכס לובימוב

חברת גרופית החלה בבניית פרויקט גרופית בשמורה בפרדס חנה, הכולל 72 בתים צמודי קרקע בשכונת רמז. החברה זכתה בקרקע במכרז של רמ"י ושילמה סכום של כ-55 מיליון שקל.
מדובר בקרקע בתולית בת כ-24 דונם בדרום היישוב, בצמידות לחורשת אקליפטוסים, שנועדה לשימור בשטח שגובל בשדות של גן שמואל.

החברה קיבלה היתרי בנייה בפרויקט, שיכלול קוטג'ים דו-משפחתיים וחד-משפחתיים. כל הקוטג'ים יכללו 6 חדרים ב-2 קומות, כולל יחידת הורים בכל קומה, וישתרעו על 175 מ"ר, עם חצר בת 70 עד 200 מ"ר. שטח הקרקע לכל בית הוא 300 עד 330 מ"ר.

החברה מתחילה בשיווק בימים אלה, כאשר התמחור יעמוד על החל מ-3 מיליון שקל לקוטג' דו-משפחתי, ו-3.4 מיליון שקל לבית חד-משפחתי. השכונה צפויה לכלול פיתוח ברמה גבוהה, מתקנים ציבוריים ומגרשי משחקים. הודות למיקומה בפאתי היישוב התושבים עתידים ליהנות מפרטיות ושקט, עם כביש שבפועל צפוי לשרת רק את הדיירים והאורחים.

 לדברי משנה למנכ"ל גרופית, עופר שניאור, "עבור רבים החלום היה ונשאר בית עם גינה. תקופת הקורונה חידדה את הצורך במרחב והרצון לאיכות חיים, והביקוש לצמודי קרקע מרווחים רק עולה. פרדס חנה נחשבת כיום לאזור שוקק בעל חיי קהילה, אמנות ותרבות, המושך תושבים חדשים מכל הארץ ומהמרכז בפרט. החברה מאמינה בו ועתידה לבנות בו פרויקטים נוספים בשנים הקרובות".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר