אווירה משפחתית ויתרונות של עיר

חברת "אאורה" תקים שכונה חדשה בלב גבעתיים עם 320 יח"ד במקום 127 דירות ישנות

גבעתיים מתחדשת בידי אאורה, צילום: הדמיה: בן קוטלר

זכייה נוספת לאאורה בגוש דן: תקים שכונה חדשה בלב גבעתיים בהיקף 320 יח"ד. זכייה זו מצטרפת ל-725 יח"ד שאאורה תחדש בגבעתיים. זאת בהמשך לכניסה לפרויקטים משמעותיים להקמת שכונות שלמות בחולון ובת ים. סך הכל מדובר בכ-1,400 יח"ד.

נציגות הדיירים ברחוב שינקין 50-64 בגבעתיים בחרה בחברת אאורה לבצע פרויקט במסגרתו יהרסו 127 יח"ד ו-6 חנויות ב-5 מבנים במצב פיזי ירוד. במקום המבנים הישנים ייבנו 3 מגדלי מגורים בני 20 קומות עם 320 יח"ד. התמהיל המגוון כולל דירות 3-5 חדרים ויח"ד מיוחדות. כמו כן יהיו בשכונה שטחי מסחר, מבני ציבור, גינה רחבה לרווחת הדיירים ופיתוח סביבתי ברמה גבוהה.
בכוונת אאורה לקדם מול עורכי הדין של הדיירים, אלעד זוסמנוביץ וגד שפסלס, הסכם פינוי-בינוי ולהתחיל בהחתמת בעלי הזכויות במתחם. במקביל תקדם החברה תוכנית מפורטת למתחם מול הוועדה המקומית גבעתיים.

מדובר במתחם מרכזי בגבעתיים הממוקם ברחוב שנקין, שמשמר את האווירה המשפחתית והקהילתית, יחד עם כל היתרונות של חיים אורבניים. העיר גבעתיים מתאפיינת במערכת חינוך גבוהה, שירותים עירוניים ברמה מצוינת ונחשבת לאחת הערים המבוקשות בישראל.

יעקב אטרקצ'י, בעלים ומנכ"ל אאורה: "אנו מממשיכים לחזק את הנוכחות שלנו באזורי הביקוש. מיקום הפרויקט הוא יוצא דופן בלב ליבה של גבעתיים במרכז התוסס של העיר, עם נגישות לצירי התחבורה הראשיים. נספק לדיירים הוותיקים ולרוכשים שכונה מפוארת ומרווחת, עם פיתוח אזורי ברמה גבוהה".

פרויקט זה מצטרף לפרויקט ONLY בגבעתיים (מתחם ההסתדרות א'), בו התחיל השיווק לפני כחודש. במסגרת זו ייבנה מגדל מגורים בן 25 קומות הכולל 168 יח"ד. מתחם זה הינו הראשון מבין שניים שמקדמת החברה במתחם ההסתדרות. זאת בנוסף למתחם ט', אשר בו מתוכננת הקמת עוד 557 יחידות דיור (מתוכן 383 יחידות דיור לשיווק של החברה). ההערכה היא שעד תום 2022 יחל השיווק גם במתחם ט'.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר