קצר וקולע: החדשות החמות בעולם הנדל"ן

דברים קטנים שקורים בעולם הגדול של הנדל"ן • פתיחות, השקות, מינויים ואירועים

בונים את חריש, צילום: הוועדה המיוחדת לתכנון ולבנייה חריש

חברת צים בהרי נדל"ן מדווחת על פרויקט פינוי-בינוי חדש שהחברה מקדמת בפתח תקווה, העתיד לכלול 640 דירות. בימים האחרונים נערך כנס דיירים מהרחובות קהילת פינסק והשופטים, שחתמו על ההסכם. מדובר בכ-160 בעלי דירות ב-9 בניינים.

לדברי אייל בהרי, מנכ"ל קבוצת צים בהרי, " פתח תקווה מתחדשת וצפויה להיות אחת ההפתעות הנדל"ניות הגדולות של השנים הקרובות".

צחי דידי. מנכ"ל חברת יוסי אברהמי, יח"צ

הוועדה המיוחדת לתכנון ולבנייה חריש אישרה למתן תוקף את תוכנית חריש דרום. הרובע החדש יכלול 1,650 יחידות דיור, כ-300 אלף מ"ר תעסוקה ושטחים נוספים המיועדים למסחר. המתחם יהווה את אחד ממנועי הצמיחה העסקיים של חריש וצפוי לחזק את האיתנות הפיננסית וההכנסות של הרשות המקומית לצד מקומות תעסוקה חדשים לתושבים.

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה תל אביב, בראשות אדריכלית דניאלה פוסק, הפקידה להתנגדויות הציבור את התוכנית להתחדשות עירונית בגבעת רמב"ם בגבעתיים.

מדובר בתוכנית להתחדשות עירונית הגדולה ביותר המקודמת היום בעיר על שטח כולל של כ-340 דונם, במתחם הרחובות ויצמן ממזרח, דרך השלום ממערב, רבין מדרום ובית העלמין נחלת יצחק מצפון. התוכנית מוסיפה 3,827 יחידות דיור ל-3,047 יחידות הדיור הקיימות. בדרך השלום תהיה בנייה בגובה עד 45 קומות.

בטקס חגיגי שנערך במעמד ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך, מנכ"ל אזורים Living ערן ענבים, ויו"ר "דירה להשכיר" אודי אדמתי, הודיעה קרן הריט אזורים Living מבית אזורים על התחלת אכלוס של פרויקט להשכרה לטווח ארוך בשכונת הרקפות החדשה בראשון לציון. הפרויקט כולל 2 מגדלים של 24 קומות עם 216 יחידות דיור. כל הדירות מוצעות להשכרה למשך עד 10 שנים, החל מ-3,920 שקל לחודש.

שרון רייך בר מנשה. סמנכ"לית שיווק ומכירות בקבוצת שפונדר פדלון, צילום: יח"צ

רשות מקרקעי ישראל הכריזה על חברת שגראוי ייזום ובניה (אס.בי.סי) כזוכה במכרז לבניית 48 יח"ד במתחם לבנייה רוויה, במסגרת דיור במחיר מופחת בשכונת אשכול, משעול חצב בכרמיאל. המחיר ההתחלתי לדירת 85 מ"ר יעמוד על 784,696 שקל. המחיר ההתחלתי לדירת 100 מ"ר יעמוד על 905,791 שקל. מחירי הדירות שנקבעו במכרז משקפים הנחה של 28% בהשוואה לדירות דומות בשוק.

לאחר שנה מאתגרת, בחרה חברת איטונג להצדיע לתעשייה הישראלית ולקדם את עולם התרבות הישראלי במסגרת סדרה של ערבי מוזיקה ללקוחות החברה. אורי לופט, מנכ"ל איטונג, יזם סדרת הופעות של אמנים ישראלים ביניהם ירמי קפלן, עינת שרוף, דנה ברגר ואסף אמדורסקי. להופעות הוזמנו בכירי ענף הנדל"ן והתעשייה.

הוכרזה שותפות של קבוצת תדהר, ישראל קנדה, אקרו נדל"ן וחוף התכלת כזוכה ברכישת מלוא הזכויות במגרש 4009 בהרצליה פיתוח, במסגרת הליך פירוק שותפות שהתנהל על ידי עו"ד רן ברא"ז. טרם הליך הפירוק החזיקה השותפות 40% מהזכויות במגרש, וכעת היא נדרשת לשלם 57 מיליון שקל עבור הזכויות הנותרות, שהתחלקו בין כ-500 בעלי זכות.

צחי דידי, ששימש כסמנכ"ל הכספים והמשנה למנכ"ל בחברת יוסי אברהמי ב-5 השנים האחרונות, מונה למנכ"ל החברה. דידי, בן 39, רואה חשבון בעל תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות בחשבונאות מהמכללה למנהל ותואר שני במנהל עסקים בהתמחות במימון מהאוניברסיטה העברית, שימש בעברו כחשב בחברות אפריקה ישראל מגורים ובחברתAFI EUROPE מקבוצת אפריקה ישראל.

שרון רייך בר מנשה מונתה לסמנכ"לית השיווק והמכירות בקבוצת שפונדר פדלון, העוסקת בייזום וביצוע פרוייקטים למגורים, תעסוקה ומסחר. היא בעלת תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון וניסיון עשיר בתחומי פרסום, שיווק ומכירת נדל"ן. בתפקידיה הקודמים שימשה כמנהלת השיווק והדיגיטל של חברת EWAVE נדל"ן וכמנהלת מכירות בפרויקט AGAM כנרת של קבוצת יוכלמן.
ברכות חמות לתמיר לולו, שהתמנה למנהל מכירות ארצי בחברת אפריקה ישראל מגורים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר