56 אלף סוכני תיווך

ענקית התיווך הבינלאומית eXp Realty הגיעה לישראל

מאיר גלוזברג, מנכ"ל eXp ישראל. מהפכה טכנולוגית // צילום: בן קטן

eXp Realty - חברת ה-PropTech שחוללה מהפכה בעולם תיווך הנדל"ן וכבר פועלת ב-15 מדינות עם יותר מ-56 אלף סוכנים, תתחיל השבוע לפעול בארץ. החברה תציע לסוכני נדל"ן מודל עבודה חדש המבוסס על ענן, תגמול עמלות משתלם במיוחד ואפשרות תגמול במניות החברה.

החברה, חלק מתאגיד (eXp Holdings (Nasdaq: EXPI הנסחר בשווי של מיליארדי דולרים, נוסדה בארה"ב ב-2009, הונפקה בנאסד"ק ב-2013 וכניסתה לישראל היא חלק ממהלך בינלאומי של eXp Global. ברבעון השני של 2021 נכנסה החברה לפעילות גם בספרד וקולומביה וברבעון הראשון לברזיל, איטליה והונג קונג. מטה החברה נמצא בארצות הברית והיא פעילה גם בקנדה, בריטניה, אוסטרליה, דרום אפריקה, הודו, איטליה, צרפת, מקסיקו ופורטוגל וכוללת יותר מ-55 אלף סוכני נדל"ן.

החברה הודיעה גם על התרחבותה המתוכננת לפנמה, גרמניה ויפן ברבעון השלישי של 2021, שתגדיל את נוכחותה העולמית ל-19 מדינות.

החברה משלבת היבטים טכנולוגיים בפעילות, ללא משרדים פיזיים ועל ידי זכיינים מקומיים. מאגר המידע והשירותים העצום, שאליו מחוברים הסוכנים, מסייע להם באופן שוטף לנהל את עסקיהם בצורה אופטימלית ומציע מגוון של פתרונות וכלים.

את פעילות eXp ישראל מוביל מאיר גלוזברג, בעל ניסיון עשיר של יותר מ-20 שנה בתחום הנדל"ן בקנדה ובישראל. הוא בעל תואר שני מאוניברסיטת יורק בטורונטו, ייסד את התאחדות המתווכים ארצית דרך ארץ ועומד בראשה, וחבר הוועד המנהל של לשכת המסחר ישראל קנדה. הנהלת החברה כוללת גם את תום בר און, סמנכ"ל הכספים, בכיר קלר וויליאמס ישראל לשעבר, ואופק בוטבול, מנהל ההכשרות, בעל ניסיון רב בהכשרת סוכני נדל"ן ב-Re/Max ישראל לשעבר ובעל היכרות עמוקה של רזי המקצוע.

מייקל ואלדז, נשיא eXp Global: "אנו נרגשים להשיק את eXp Realty בישראל, מדינה עם שוק נדל"ן תוסס שנמצא במגמת עלייה. אנו מאמינים שהמודל העולמי האטרקטיבי שלנו, ששינה את קהילת תיווך הנדל"ן בעולם, יעשה זאת גם בישראל".

מאיר גלוזברג, מנכ"ל eXp ישראל: "ישראלים ידועים ביכולתם לאמץ טכנולוגיות חדשות המביאות בשורת ייעול. פורמט העבודה שלנו הוא מהפכה טכנולוגית שמשנה את הדרך בה מוכרים וקונים נדל"ן, תוך הסרת חסמים ופירוק מודלים מיושנים. העוסקים בתיווך נדל"ן בישראל עתידים לפגוש חברה שמשנה את הרמה המקצועית והדרך בה סוכני נדל"ן מתוגמלים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר