709 דירות בשנה
אסף חמו, סמנכ״ל השיווק של עמרם אברהם
"אנחנו לא מגיבים לשוק – אנחנו מובילים אותו"
"2024 הייתה שנה מאתגרת לשוק הנדל”ן, אבל עבורנו היא הייתה גם שנה של הובלה – עם שיא של 1,709 יחידות דיור שנמכרו בכל הארץ. השילוב בין חשיבה אסטרטגית, גמישות שיווקית ופריסה ארצית אמיתית הוא זה שמבדיל בין חברות שמגיבות לשוק – לחברות שמובילות אותו. אנחנו לא פועלים לפי תבנית קבועה, אלא מתאימים את עצמנו כל הזמן לדרישות המשתנות. גם ב-2025 נמשיך להוכיח שחשיבה נכונה מנצחת".
שיא של שלוש שנים
דן מויאל, סמנכ"ל שיווק ומכירות, שיכון ובינוי נדל"ן
"הצלחה בשוק תנודתי אינה מקרית"
"שוק הנדל"ן חווה טלטלות – גיאופוליטיות, פיננסיות, ביטחוניות ורגולטוריות – אבל גם בתקופות כאלה אפשר לפעול נכון. זה דורש אסטרטגיה ארוכת טווח, מחקר מתמשך, התאמת מוצרים ומסלולי רכישה, ושיווק גמיש ומדויק. שימוש בטכנולוגיה, ניתוח נתונים, שיפור חוויית הלקוח וליווי אישי – כל אלה יוצרים ביטחון אמיתי. 2024 הייתה שנה מאתגרת, ובכל זאת שמרנו על רמת מכירות גבוהה – עם 611 דירות. בנוסף רשמנו ב-2024 שיא מכירות של שלוש שנים – עם 90 דירות בחודש אחד. זו לא תאוריה. זו דרך פעולה".
קפיצה של 71%
אמיר כהן, סמנכ"ל השיווק של י.ח דמרי
״הציבור מזהה את הפוטנציאל באזורים המתפתחים״
"שנת 2024 הייתה עבורנו שנת שיא בכל קנה מידה – גם בהכנסות, גם במספר הדירות וגם בפריסה. מכרנו 1,101 דירות, עלייה של 71% מהשנה הקודמת, וההכנסות זינקו ל-2.6 מיליארד שקל. הסוד טמון באסטרטגיה ארוכת טווח, בזיהוי הזדמנויות ובהתמקדות בדרום – אופקים, אשקלון, באר שבע ונתיבות. גם כשיש אתגרים, אנחנו ממשיכים להציע פתרונות יצירתיים. האיתנות שלנו מאפשרת לנו להמשיך לצמוח".
150 מיליון בפריסייל
חיים קקון, משנה למנכ"ל קבוצת נחמיאס
״כל פרויקט הוא עולם ומלואו״
"במהלך הפריסייל לשדה דב מכרנו 30 דירות ב-150 מיליון שקל, כולל מיני-פנטהאוז ב-26 מיליון. ב-2025 נפתח לשיווק פרויקטים בתל אביב, ראשון לציון, רחובות, בית דגן, אשקלון ובאר יעקב. אנחנו פועלים בהתאמה מדויקת לקהל היעד – גם בתכנון, גם בפרסום וגם בתמחור. צוות המכירות שלנו מיומן ביצירת מסלולי רכישה ברורים ונגישים. כשהביקוש גבוה וההיצע יורד – המחירים והקצב עולים בהתאם".
כ-1.8 מיליארד שקל
תמיר לולו, סמנכ״ל שיווק ומכירות, אפריקה ישראל מגורים
״שוק תנודתי הוא קריאה לדיוק״
"המשבר הוא לא הבעיה. חוסר תגובה הוא הבעיה. מי שמסתכל רק על המספרים מפספס את הסיפור האמיתי: מה חשוב ללקוח עכשיו? איך הופכים דאגה להזדמנות? שיווק טוב ב-2024 לא נמדד בעוצמה – אלא באמפתיה, ביצירת תחושת שייכות, ובשיח על קהילה וערכים. אנחנו לא מוכרים נדל״ן – אלא ביטחון. וזה בדיוק מה שצריך כשהעתיד לא ברור".
גידול של פי שניים
יצחק סער, סמנכ"ל שיווק ולקוחות, אורון נדל״ן
״התוצאה מגיעה כשנצמדים לבסיס הנכון״
"סוד ההצלחה הוא להיצמד לשיטות שיווק בסיסיות – המוצר, המחיר, המקום וקידום המכירות. דירות באיכות תכנון וביצוע גבוהה, תמחור שמצדיק את הערך, קידום מותאם לקהל, וחוויית לקוח שלמה – גם במשרד המכירות. ב-2024 מכרנו קרוב ל-400 יחידות דיור – גידול של למעלה מפי שניים. בתקופה של חוסר ודאות, האחריות שלנו היא לייצר ודאות ללקוחות, גם במוצר וגם בתנאים".
120 דירות ב-60 יום
רקפת להב, סמנכ"לית שיווק, קבוצת אלמוג
"השוק יתקן את עצמו תוך כדי תנועה"
"הדיור בישראל הוא צורך קיומי – גם כשהשוק חוטף מהלומה אחר מהלומה. למרות המלחמות, הריבית והמשברים, הביקושים נמשכים. הצלחנו להשכיר מעל 120 דירות תוך 60 יום ביבנה, עמדנו ביעדי המכירות באשקלון ובחיפה – וזה בזכות התאמה מדויקת בין פרויקט לקהל. כדי לעודד רכישות צריך להציע מימון נוח וביטחון בעסקה. מי שצריך דירה – יקנה. תפקידה של המדינה הוא לספק מענה גם למי שלא יכול".
גידול של 211%
אורטל הרוש, מנהלת מכירות והתחדשות עירונית, קבוצת שובל
"אנחנו מציעים גמישות עיצובית שחוסכת ללקוח זמן וכסף"
"אנחנו מוכרים מוצר מדהים שתוכנן בקפידה, עם חוויית שירות מהלב וליווי גם אחרי הקנייה. ב-2024 מכרנו כ-500 דירות בכ-800 מיליון שקל – גידול של 211% לעומת השנה הקודמת. המפתח הוא מימון מותאם, פתיחות, נגישות וקשר ישיר עם כל שדרת הניהול. כחברה שמבצעת את הפרויקטים שלה בעצמה, אנחנו מציעים גם איכות, גם טכנולוגיה מתקדמת – וגם גמישות עיצובית שחוסכת ללקוח זמן וכסף".
זינוק פי שלושה
עוז סלטון, מנהל שיווק ומכירות, אב-גד
״הצורך המימוני לא נעלם – רק השתנה״
"בשוק עם אתגרים מימוניים והאטה, הדרך להתמודד היא התאמה אישית אמיתית. ב-2024 מכרנו 71 דירות – זינוק של פי שלושה מהשנה הקודמת. מה שעובד זה ליווי צמוד ופתרונות מימון מותאמים אישית. גם אם הנחיות בנק ישראל מקשות בטווח הקצר – השוק ימצא את דרכו. סבסוד משכנתאות קבועות והרחבת הסיוע גם לשוק היד השנייה הם צעדים נדרשים, והיזמים צריכים להיערך לכך".
שלוש הריסות במקביל
עומר ניב, סמנכ"ל שיווק ומכירות, אופק החזקות
״היערכות נכונה מאפשרת לצמוח – גם במשבר״
"ענף הנדל"ן מתמודד עם חוסר ודאות, מחסור בעובדים, וריבית גבוהה. מי שמצליח בתקופה כזו הוא מי שחושב אחרת. אצלנו כל השירותים תחת קורת גג אחת – יזמות, ביצוע ותאגיד עובדים זרים – וזה מה שאפשר לנו לצמוח. בשלושת החודשים האחרונים ביצענו שלוש הריסות בצפון הישן של תל אביב, שיווקנו דירות, אכלסנו ברמת השרון ויצאנו לדרך עם פרויקטים נוספים. גם בתקופות מאתגרות – אפשר להתקדם בכל הכוח".
שוק תנודתי – ופורץ קדימה
שאולי אלון, סמנכ"ל, קבוצת אשלי לירן
״הצורך בדירות לא נעלם – הוא רק ממתין״
"האמירה שהשוק במבוי סתום לא מדויקת. אנחנו בשוק תנודתי, שמונע מציפיות לירידת מחירים בעקבות מגבלות המימון – אבל הצורך הבסיסי בדירות לא נעלם. אחרי כל תקופה קשה ראינו התפרצות ביקושים – ואני מאמין שזה יקרה שוב, אולי בעקבות הורדת ריבית או צעדי יזמים. המחירים ממשיכים לעלות, והציפייה שהקונים ירדו מהגדר – סבירה בהחלט".
כל נכס הוא סיפור
רמי דבש, סמנכ"ל שיווק ומכירות, רייק נדל"ן
״אין מקום לפתרונות גנריים בשוק של 2025״
"שנת 2025 מביאה איתה אתגר חדש – עצירת מבצעי המימון, חוסר יציבות רגולטורית ועליית ריביות. ההתמודדות מחייבת להבין לעומק את קהלי היעד, להתאים פתרונות אישיים ולהפוך כל נכס לסיפור. השוק משתנה – ואנחנו משתנים איתו. רכישת לנדמרק מרחיבה את פעילותנו הארצית בתחום המגורים. האופטימיות שלנו לא מבוססת על תקווה – אלא על נתונים, היכרות עמוקה עם הקהל ואמונה בדרך".
מתכוננים להתאוששות
יפה סדן, סמנכ"לית שיווק ומכירות, קבוצת יוסי אברהמי
״דווקא בזמנים קשים – מגיעה הצמיחה״
"נכון להיום השוק חווה אתגרים – ריבית גבוהה, השלכות המלחמה ומחסור בעובדים – אבל למדנו מהעבר שהכלכלה הישראלית יודעת להתאושש. גם כעת אני מאמינה שנראה צמיחה מחודשת. הביקושים לא נעלמו, ולהפך – הם ממשיכים לעלות בטווח הארוך. זה הזמן להיערך לחזרת הקונים – עם מלאי, חומרים שיווקיים ונוכחות חזקה. סוד ההצלחה הוא אופטימיות, ביטחון, נגישות והאמונה שלנו בעצמנו".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
