הנוף מחלוני: לחיות בתוך גלויה

צריך לדעת איפה לגור, ומאיזה חלון להסתכל: ליקטנו עבורכם את 10 הפרויקטים החדשים עם נופים בלתי נשכחים, ממש כמו גלויה. צפו בכתבה מהמקומות הכי ממכרים במדינה היפה שלנו

הנוף של נוף הגליל . צילום: ארתור רוזנגורט

נוף הגליל -השם אומר הכל

כשחיפשו שם חדש לעיר "נצרת עילית" במטרה להפסיק את הבלבול ההיסטורי בינה לבין העיר השכנה נצרת, ישבו וחשבו מהו המוטיב שהכי מזוהה עם העיר, ה-DNA שלה, שנמצא בכל מקום ולא קשור בזמן או באנשים, אלא רק שלה, טבוע בה כמתת אלוהים.

חברי הוועדה לבחירת השם החדש, ובהמשך התושבים שלקחו חלק בהליך, לא היו צריכים ללכת רחוק כדי להגיע לשם הנבחר. הם פתחו את החלון, הביטו בנוף המרהיב המשקיף ממנו מכל נקודה במרחב העירוני – והכריעו פה אחד. "נוף. נוף הגליל".

ואכן, הנוף המשגע המקיף את נוף הגליל מכל עבריה, הוא ה-X פקטור שלה. 70% משטחה של העיר הוא ירוק וכל השטחים מסביבה ירוקים: הר דבורה, הר תבור, יער צ'רצ'יל, ערוץ נחל תבור ועוד. בתכנון השכונות החדשות נלקח בחשבון היתרון של הנוף מהחלון, ואין יזם שלא מציג אותו לראווה. למזלם של היזמים, העיר ממוקמת בגובה 587 מטרים מעל פני הים, כך שבכל נקודה כמעט ניתן להשקיף על הנוף מלמעלה, וגם בבנייה רוויה.

ירושלים- גלויה מהעיר העתיקה

יזם: י.ח דמרי | אדריכל: סמי טיטו

בלב ליבו של כפר דוד, משקיף אל מגדל דוד וחומות העיר העתיקה. הפרויקט, שמורכב מ-60 יחידות דיור, נקרא דמרי Legacy וכולל דירות מיוחדות בשטחים הנעים בין 70 ל-400 מ”ר, ביניהן דירות גן, דופלקסים ופנטהאוזים מפוארים המשקיפים לעיר העתיקה ולנוף של חומות ירושלים. הדירות כוללות סוויטות הורים, מטבח מפואר, מיזוג אוויר מרכזי, חניה תת קרקעית והן ייבנו בסטנדרט בנייה גבוה וייחודי ביותר.

יזם: י.ח דמרי ירושלים,

מדובר בפרויקט שמרבית הדירות בו משקיפות לנופה של העיר העתיקה. בתכנון הפרויקט הושקע זמן רב והתכנון של הדירות, ע”י משרד טיטו אדריכלים, נעשה בצורה ייחודית ויוקרתית ביותר, כיאה לדירות במיקום כה ייחודי.

נמל תל אביב, צילום: (הדמיה ):VIEW POINT

נמל תל אביב  -גלויה מחוף הים

יזם: האחים חג’ג’ | אדריכל: אילן פיבקו

הבניין המרשים Port TLV Residence הוא פרויקט דגל של האחים חג’ג’ הממוקם בכניסה לנמל תל אביב, רק 50 מטרים מקו החוף, וממנו נשקף נוף עוצר נשימה של הים. בנייתו נמצאת בשלב מתקדם, לקראת סיום במהלך 2024.

Port TLV תוכנן על ידי האדריכל אילן פיבקו ומתבסס על הסגנון הקוביסטי המגדיר את קו הרקיע של תל אביב. כל קומה כוללת מרפסות היקפיות עם חזיתות דמויות פסיפס מסוג Brise Soleil (“שובר שמש”).

לדברי לי זיו, סמנכ”לית השיווק והמכירות של הפרויקט, “הבניין בן 10 קומות: שתי הקומות הראשונות כוללות מלון עם 44 חדרים, ו-8 הקומות הנוספות כוללות דירות מעוצבות, עם שני פנטהאוז-דופלקס הכוללים בריכות פרטיות בקומות 9 ו-10. השירותים המלונאים המוצעים לדיירים, חדר כושר מאובזר, בריכה, סאונה, בית כנסת, לובי אקסקלוסיבי, שמירה 24/7 ושירות דורמנים”.

מגדל רמת גן צילום: אזורים,

במרומי מגדל ברמת גן - גלויה מקו הרקיע של תל אביב

יזם: אזורים | אדריכל: משרד יסקי-מור-סיוון

מגדל היוקרה Exchange Ramat-Gan על צומת עלית ברמת גן הוא אחד ממגדלי המגורים היחידים בישראל המאפשר נוף פנורמי 360 מעלות בגובה אבסולוטי כזה, דרכו משתקף קו הרקיע של תל אביב, הים ונוף אורבני.

בישראל ראינו בשנים האחרונות התקדמות משמעותית בהקמה של גורדי שחקים שייעודם העיקרי היה משרדים. כעת, עולם המגורים מתחיל גם כן בכיוון הנ”ל, כפי שנעשה בערי מטרופולין מובילות בעולם כמו ניו יורק וטוקיו. עבור רוכשים חדשים בישראל זוהי חוויה חדשה ומרעננת לגור ולהנות מנוף עוצר נשימה בקומה ה-55.

“מגדל אקסצ’יינג’ הוא מהמגדלים הראשונים והמובילים בישראל במתן האפשרות לחיים בקומות כה גבוהות. אנו נרגשים לקראת האכלוס ב-2026. בעלי הדירות ייהנו מחוויה חסרת תקדים בישראל וממיקום המאפשר לשלב חיים אורבניים לצד עסקים ופנאי במתחם הבורסה, וכמו כן הקרבה לקו האדום של הרכבת הקלה”, אומר יוני בראל, סמנכ״ל שיווק ומכירות באזורים.

המתחם כולל שני מגדלים בעיצוב איקוני אשר תוכננו ע”י משרד יסקי-מור-סיוון אדריכלים – מגדל אחד אורבני תוסס ובו תמהיל דירות מגורים מגוון, ומגדל שני הנועד לעסקים, כשבניהם פארק יפהפה ופסאז’ שוקק ומלא בחנויות, מסעדות, בתי קפה ומוקדי מסחר. המגדל מתאפיין גם במיקום אטרקטיבי, במפגש בין הרחובות ארלוזורוב וז’בוטינסקי, ובקרבה לקו האדום של הרכבת הקלה.

נווה דוד חיפה צילום:(הדמיה): 3Division,

שכונת נווה דוד בחיפה - גלויה פנורמית מהכרמל והים

יזם: קבוצת אלמוג | אדריכל: משרד האדריכלים שורץ-בסנוסוף

פרויקט “אלמוג כרמל מערב” של קבוצת אלמוג מציע פנטהאוז עם נוף לים ולהרי הכרמל בשכונת נווה דוד המתחדשת.

המיקום הייחודי של הפרויקט, בין ההר לים, כ-600 מטר מקו החוף של חיפה, מעניק לדירה הנמצאת בקומה האחרונה של מגדל המגורים נוף פנורמי עוצר נשימה, תצפית על רצועת החוף שבין הגליל המערבי מצפון ועד לחוף קיסריה ודרומה ממנו – שילוב מושלם של הנוף האורבני הייחודי של חיפה לצד טבע, הרים ורצועת חוף קסומה, היוצר את אחד הנופים המרהיבים בישראל.

העיצוב המודרני והמרפסת המרווחת הפונה לים התיכון ממערב מאפשרים ליהנות מחוויית מגורים ומשקיעות קסומות. פרויקט אלמוג כרמל מערב ממוקם על מגרש בשטח של כ-16 דונם וכולל 3 מגדלים בני 27-31 קומות. מגדל “ריף פרימיום”, מציע דירות יוקרתיות עם 4 דירות בקומה.

טורקיז ג'סר אזרקא חברת גשם צילום:שחר הפקות,

ג'סר א-זרקא - גלויה מגן עדן צבוע בטורקיז

יזם: גשם החזקות | אדריכל: לירן צ'צ'יק

במיקום מושלם, קו ראשון לים באחת מרצועות החוף היפות בישראל, עם נמל דייגים קטן ואווירה של נופש, שוכן לו פרויקט "טורקיז" – קומפלקס מגורי בוטיק בעיצוב אדריכלי מוקפד, המשקיף לנוף הים הפתוח ממערב ושמורת הטבע "נחל תנינים" מצפון. בקרוב, גם יוקם על החוף בית הספר לגלישה הגדול בארץ, ומרכז לחינוך ימי מהגדולים בישראל.

תושבי הפרויקט, שממוקם בג'סר א-זרקא, בין קיסריה למעגן מיכאל, ייהנו מחיים של שקט על המים, לצד קרבה מספקת למרכז הארץ, מרכזי קניות ובילוי גדולים, וכן גישה לתחבורה ציבורית ונתיבי תחבורה ראשיים.

הפרויקט הייחודי של גשם החזקות מציע 28 מבנים עם 196 יחידות דיור, על שטח של כ-17,000 מ"ר בשכונה המערבית ביותר בכפר, והוא נחשב חלק מתוכנית מתאר הכוללת כ-520 יחידות דיור, כ-200 חדרי אירוח בכפר נופש ו-4 מלוניות. יוזמי התוכנית מקווים שהמלוניות יופעלו על ידי התושבים, כמקור פרנסה חדש.

בנוסף, על שטח של כ-6.5 דונם יוקמו מבני ציבור, גני ילדים ומבני דת, ועוד כ-30 דונם של ריאות ירוקות לציבור הרחב. בין שני מוקדי התיירות החדשים המתוכננים בצפון השטח ובדרומו מתוכננת טיילת מפוארת, ולאורכה מבני תיירות קטנים ונקודות מסחר, כמו בתי קפה, חנויות וכו'. המחירים בפרויקט יחלו מ-2.8 מיליון שקל.

הירקון 152 בתל אביב- גלויה מטיילת שוקקת חיים

יזם: קונטמפו | אדריכלים: אנני ותומר הררי

אחד ממוקדי המשיכה של העיר תל אביב, הן עבור תיירים והן עבור ישראלים, היא הטיילת היפה ושוקקת החיים לאורך רחוב הירקון, לצד חוף הים המרהיב ביופיו. במשך השנים נפתחו לאורך הטיילת מלונות, מסעדות ומקומות בילוי שהפכו איקוניים. מי לא היה חולם לפתוח חלון או מרפסת לנוף הזה?

הירקון 152 מרפסת, צילום: אול אין

אחד הפרויקטים המעניינים שמקדמת קונטמפו נדל”ן בתל אביב-יפו, נמצא במיקום אטרקטיבי במיוחד בעיר: ברחוב הירקון 152, בין כיכר אתרים למלון הרודס. הבניין, שמתוכנן להיבנות בתוך כשנה, יכלול 17 דירות יוקרתיות במיוחד בבניין ייחודי, קו ראשון לקו הים. גולת הכותרת היא דירת הטריפלקס המפוארת, עם נוף עוצר נשימה לקו הרקיע של תל אביב.

אדריכלי הפרויקט מציגים כאן תכנון שלוקח את ההתחדשות העירונית למחוזות היוקרה, ללא פשרות. ערן מגור, מנכ”ל קונטמפו נדל”ן: “הים הוא הנכס הכי חשוב של תל אביב-יפו, ובהתאם כל מי שמפתח לאורך רצועת החוף נדרש להתחשב בו ולמנף את יתרונותיו. זה מה שהוביל אותנו בפרויקט הייחודי והיוקרתי הזה, בקרבת כל מוקדי הבילוי, הספורט, התרבות והפנאי הכי טרנדיים של העיר ללא הפסקה”. הפרויקט קיבל בימים האחרונים היתר בתנאים ומתקדם בהתאם. בסמוך, תיבנה תחנה של הקו הסגול של הרכבת הקלה, אשר תחבר בין תל אביב לר”ג ובקעת אונו.

פרויקט ונציה אילת של קבוצת יוסי אברהמי., צילום: (הדמיה): סנאפשוט

פרויקט ונציה באילת - גלויה מהלגונה היפה בישראל

יזם: קבוצת יוסי אברהמי |

אדריכל: סמי טיטו

קבוצת יוסי אברהמי בונה בשיתוף חברת אלמוגים את פרויקט ונציה בלגונה של אילת, פרויקט מפואר וייחודי שתוכנן על ידי משרד טיטו אומן אדריכלים בהשראת העיר ונציה שבאיטליה.

הפרויקט נמצא באזור המלונות וקניון האייס-מול, ויהיה פרויקט המגורים היחיד באזור זה. לדברי יפה סדן, סמנכ”לית השיווק והמכירות של קבוצת יוסי אברהמי, “הפרויקט יתפרס על שטח של כ-13 דונם ויכלול 4 מבנים בני 5 קומות עם כ-115 יח”ד, שיקראו ויעוצבו ברוח גדולי אמני איטליה – ויולדי, רפאל ומרקו פולו – בסטנדרט בנייה איכותי ומוקפד. תמהיל הדירות כולל דירות בנות 2-4 חדרים ודירות פנטהאוז יוקרתיות עם נוף למפרץ, יחד עם קומת מסחר ובית מלון יוקרתי. הפרויקט יכלול פיתוח סביבתי מיוחד ועשיר שיעוצב ע”י אדריכל נוף, פסיליטיס מפנקים כגון חדר כושר מאובזר, בריכת שחייה, ספא ועוד. מחירי הדירות בפרויקט החל מ-2,300,000 שקל”.

יישוב מכמנים בגליל התחתון, צילום: נמרוד לוי

יישוב מכמנים בגליל התחתון -  גלויה מנופי העמק

אדריכלות, תכנון ועיצוב: ינון בן-דוד

מדובר בבית צמוד קרקע הממוקם בהרחבה של הישוב הקהילתי מכמנים, שבגליל התחתון, על מגרש חצי דונם. הבית כ-250 מ”ר בנוי.

לדברי האדריכל בן דוד: “המגרש עליו נבנה הבית קיצוני, נטול גדרות וחסמים, פתוח לכיוון החורש הטבעי וככזה נראה כחלק בלתי נפרד ממנו. מכיוון מערב הוא נהנה מתצפית מושלמת לנופי העמק ולים התיכון. היות והבית נבנה על מדרון, וישנם הפרשי גובה גדולים בין המפלסים, הוא תוכנן בחתך היושב בנסיגה, וככזה המבנה הבנוי הופך לחלק בלתי נפרד מהמדרון. הקומה העליונה, קומת החדרים, יושבת בחלקה על גבי קומת הכניסה ובחלקה על אדמת צלע ההר – כך נוצרו בשתי הקומות יציאות מושלמות לכיוון החצרות והטבע”.

HaGaDa בתל אביב - גלויה מפארק הירקון

יזם: פרשקובסקי | אדריכל: ברעלי לויצקי כסיף

פרויקט HAGADA של חברת פרשקובסקי מבט על הנוף לירקון ולים, צילום: הדמיה סנאפשוט כהן

אם תרצו אין זו אגדה: פרויקט HaGaDa של חברת פרשקובסקי, הממוקם ברחוב בני דן 68-70 בתל אביב, מציע נוף עוצר נשימה בקו ראשון לפארק הירקון ולחוף ימה של תל אביב.

HaGaDa, הפרויקט הראשון של פרשקובסקי בתל אביב, מציע שילוב מנצח בין הטבע לבין האורבניות של העיר הגדולה, המאפשר ליהנות מהשקט והאיכות של הצפון הישן של תל אביב מחד, ומאידך להיות בקו ראשון לפארק הירקון, ובקרבה לבתי ספר וגני ילדים, לחוף הים ולמוקדי הבילוי והקניות המובילים – דוגמת נמל ת”א, כיכר המדינה, הספורטק, חוף מציצים ועוד. בנוסף, הפרויקט סמוך ליציאה לאיילון.

הפרויקט, שהבנייה בו בעיצומה, מציע תמהיל מגוון של דירות החל מדירות של 2, 3, 4, 4.5 ו-5 חדרים ומרפסות בגדלים שונים עם מפרט יוקרתי, דירות גן ייחודיות עם חצרות במגוון גדלים, מיני-פנטהאוזים ופנטהאוזים בשטחים של 240-110 מ”ר עם מפתחים גדולים המכניסים פנימה את הטבע העירוני פונים לנוף פנורמי של תל אביב וגוש דן. פרויקט HaGaDa יציע חווית מגורים מודרנית, הרמונית ושלמה, הממזגת בין חיי קהילה, תרבות, פנאי ואיכות חיים.

הנוף הנשקף מפרויקט גרופית יבנה צפון

הנוף מפרויקט גרופית יבנה צפון של חברת גרופית, צילום: יח"צ

חברת גרופית משווקת ובונה בימים אלה את הפרויקט הייחודי הנמצא בנאות שז"ר ויכלול  286 יח"ד חדשות בארבעה מגדלים בני 16-22 קומות,  עד כה אוכלס המגדל הראשון המונה 22 קומות . המגדלים השני והשלישי, נמצאים בעיצומה של הבניה ועד כה נמכרו למעלה מ50%  מהדירות.

מפרויקט גרופית יבנה צפון של חברת גרופית, צילום: יח"צ

הנוף הנשקף מחלונות הפרויקט הוא הנוף הצפוני ליבנה, הטובל בשטחים ירוקים נרחבים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר