אורבניות ורדרדה: המלון החדש על הטיילת

רשת פתאל משיקה את "לאונרדו גורדון ביץ'" • העיצוב משלב מודרניות עם יצירות אמנות מוערכות ופריטים היסטוריים מימי קום המדינה

החיים ורודים. מלון "לאונרדו גורדון ביץ'", צילום: איה בן עזרי ודור שרון

רשת מלונות פתאל פותחת מלון אורבני חדש במרכז תל אביב (הירקון 167) בשם "לאונרדו גורדון ביץ'". 

המלון ממוקם על טיילת ת"א-יפו, ומהצד השני רחובות בן יהודה ובן גוריון. לדברי רשת פתאל הוא "עוצב בקפידה רבה ע"י מעצב הפנים רובי ישראלי, ששילב בעבודתו בין עכשוויות חצופה לאומנות מוערכת, בעזרת פלטה צבעים נועזים לצד פיסים נדירים של אומנות מקום המדינה ועד היום". 

צילום: איה בן עזרי ודור שרון,

בנוגע לסגנון העיצוב הייחודי הוסיפו: "בר המלון, אשר ממוקם בכניסה ללובי, עוצב בייחודיות ובגוונים עזים שיספקו לכם את הקצב של העיר בכל רגע נתון והיהלום שבכתר, ה- rooftop עליו נמצאת בריכת השחייה, ממנה נשקף נוף מרהיב של הים התיכון מצד אחד ושל העיר ללא הפסקה, מהצד השני".

עוד שירותים שנכללים במלון: ספא, חלל אירועים, חדר אינסטגרם ייחודי, חדר כושר ועוד

צילום: איה בן עזרי ודור שרון,
צילום: איה בן עזרי ודור שרון,

במלון הושקעו 30 מיליון שקלים והוא מותאם לאנשי עסקים, זוגות, תיירים ומשפחות המבקשים שילוב של נופש אורבני, מעודכן ,לעיתים רגוע ולעיתים קצבי.

אביה מגן, מנכ"לית רשת מלונות פתאל: "אנו נרגשים לפתוח את מלון לאונרדו גורדון ביץ' בלוקיישן המנצח, מחד, שפת ימה של תל אביב ומאידך העיר התוססת. אין לי ספק כי המיקום המרכזי והאטרקטיבי של המלון יהווה פקטור משמעותי למשיכת קהל מגוון שמבקש ליהנות ממלון אורבני מעודכן, שמאגד בתוכו את הוויית העיר 'ללא הפסקה'". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר