חברת "שופרסל" פרסמה היום (חמישי) הודעה ובה קראה לקהל לקוחותיה להחזיר סדרת מוצרי פסטה. בהודעה נכתב: "שופרסל מבקשת להודיע ללקוחותיה, כי בשל חשד להימצאות חרקים זעירים בחלק ממוצרי פסטה המפורטים להלן, הציבור מתבקש שלא לצרוך מוצרים אלו".
בנוסף, החברה הסבירה כי "חרקים אלו נמצאו במספר אריזות ממוצרי הפסטה של המותג הפרטי בתוצרת "ברוטו" איטליה, המיובא על ידי שופרסל", והוסיפה כי "כמשנה זהירות ומתוך הבטחת איכות ותקינות מוצרינו ורצון לספק ללקוחותינו את המוצרים באיכות הטובה ביותר שופרסלפועלת להורדת כל סדרת מוצרי היצרן הבאים ממדפי הרשת".
עוד בנושא:
מהפכה: כך נערכים באסם לסימון המוצרים
נחשף השיא: כמה קנו בשבוע הקניות?
הבלאק פריידיי שובר שיאים: כמה גיהצו הישראלים?
מתוך הודעת חברת "שופרסל"
המוצרים המוצרים הנכללים בהודעת "שופרסל" הם: פסטה טליאטלה, פסטה פנה ריגטה, פסטה פוסילי, פסטה פרפלה, פסטה קונקיליוני, פסטה לומקה ריגטה, 3 מספר ספגטיני, 5 מספר ספגט, מקרוני בוקטיני מס 14, פטוצ'יני ללינגויני , פוזילי חיטה מלאה, ספגטי חיטה מלאה, פסטה פוזילי 3 דקות, פסטה גנצ'טי 3 דקות, פסטה קלמרטה, פסטה קזרצ'ה, פסטה מאפלדה, פסטה טריקולור, טריקולור פרפלה, קנלוני ודפי לזניה
המוצרים שאליהם מתייחסת הודעת החברה משתייכת לכל תאריכי התפוגה עד חודש ספטמבר 2021 כולל. עוד נכתבו בהודעה הדגשים הבאים כי: "שופרסל עדכנה את שרות המזון במשרד הבריאות בפרטי ההודעה, פועלת להורדת כל המוצרים ממדפי הרשת ומבקשת מהציבור שלא לצרוך אותם". יחד עם זאת מוסיפה "שופרסל" שצרכנים "שרכשו את המוצרים יוכלו לפנות לקבלת החזר כספי בגינו וכי על כל שאלה, הציבור מוזמן ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
