לאחר המלצת ראש עיריית חיפה: עלייה של מאות אחוזים בבקשות לחיבור לטלפונים קוויים של בזק

הערכת המצב של ראש עיריית חיפה, יונה יהב אשר המליץ לתושבים להתקין טלפונים קוויים, גרמה לעלייה משמעותית בביקוש לחיבור הישן • גם בשאר הישובים באזור הצפון נרשמה עלייה בביקוש עם עלייה שבועית ממוצעת של 193%

עלייה של מאות אחוזים בבקשות לחיבור לטלפונים קוויים של בזק. . צילום: דודו גרינשפן

דברו לפומית: הביקוש לחיבור לטלפונים קוויים של חברת בזק גדל במאות אחוזים מיום ראשון שעבר, לאחר שראש עיריית חיפה, יונה יהב, התריע בישיבת מועצת העיר כי לאור ההתפתחויות הביטחוניות כדאי לתושבים להתקין טלפונים קוויים בדירות ובממ"דים מחשש לקריסת מערכות הטלפונים הסלולריים.

יונה יהב במטה הבחירות שלו לאחר ניצחונו, צילום: מישל מכול

מאז ההתרעה של יונה יהב וההמלצה להתקין טלפונים קוויים, חלה עלייה שבועית ממוצעת של 364% בביקוש להתקנת טלפונים קוויים של בזק בחיפה.
באזור הצפון נרשמה עלייה שבועית ממוצעת של 193% להתקנת טלפונים קוויים של בזק ובשאר הארץ עלייה ממוצעת של 168%. 


הגידול נרשם לא רק בחיפה אלא בכל הארץ, אך חיפה באופן טבעי רושמת את הגידול הגבוה ביותר – ממוצע שבועי של 364% יותר הזמנות לחיבור של טלפונים קוויים לעומת 8 השבועות הקודמים.  מגמת הביקוש הגבוהה לחיבור לטלפונים קוויים, נרשמה גם בשאר הארץ, אך היא מתונה יחסית לחיפה –עלייה שבועית ממוצעת של 168% כאשר ביום ראשון חלה עלייה של 111% ולמחרת היא זינקה כבר ל-206%.

חברת בזק, צילום: רויטרס

גם בשאר הישובים באזור הצפון נרשמה עלייה בביקוש עם עלייה שבועית ממוצעת של 193% כאשר כמו בחיפה ביום ראשון נרשמה עלייה מתונה יחסית בביקוש, עם 88% בקשות לחיבור לטלפון קווי, והיא זינקה ל-303% ביום שני. גם בשאר ימי השבוע הייתה עלייה בביקוש של בין 136%-298%.

ניר דוד, מנכ"ל חברת בזק: "מאז תחילת המלחמה אנחנו עובדים בכוחות מתוגברים גם לטפל בשירותים השוטפים וכמובן לתת מענה לתשתיות שנפגעו במהלך הלחימה. אנו ערוכים לתת מענה מהיר גם לביקוש ההולך וגדל לחיבור לטלפונים קווים באזור הצפון ובשאר אזורי הארץ"

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר