מגדילים את צי המטוסים: ישראייר תקלוט עוד שני מטוסי איירבוס 320

המטוסים צפויים להיקלט במהלך שנת 2024 • על מנת להענות לדרישות התפעולויות הצפויות, החברה תקלוט טייסים ודיילים נוספים לצוות האווירי • אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר: "פועלים כדי לחזק את היכולות והמעמד העולמי שלנו בשוק התיירות והתעופה"

מטוס אייבוס 320, ישראייר. צילום: קוקו

חברת ישראייר מעדכנת היום (ראשון) כי היא תקלוט עוד שני מטוסי איירבוס 320, הצפויים להיקלט לצי המטוסים של החברה במהלך שנת 2024, לתקופת חכירה של עד ל-8 שנים. בנוסף, על מנת לענות על הדרישות התפעולויות הצפויות לנבוע מהגדלת צי המטוסים של החברה, ישראייר תקלוט טייסים ודיילים נוספים לצוות האווירי.

"תרומה כלכלית משמעותית", איירבוס 320,

לדברי אורי סירקיס מנכ"ל ישראייר: " אנו פועלים לפי מתווה אסטרטגי אשר מורכב מכמה נדבכים שמטרתם צמיחה משמעותית בפעילות החברה וניצול המעמד שלנו בעולם התיירות והתעופה הגלובלי . אחד מהנדבכים הללו הוא הגדלת צי המטוסים שלנו ואני שמח שאנחנו גדלים בעוד שני מטוסים שמטרתם גם תרומה כלכלית משמעותית, המשך צמיחת החברה הגדלת התפוקה והיקף המוצרים המוצעים לציבור לקוחותינו תוך מתן מענה לביקושים הגדלים למוצרים שלנו.

ראיון עם סמנכ"ל ישראייר לגבי מצב התעופה (ארכיון) \\ כתב: שמעון יעיש \\ צילום: גיל קרמר \\ עריכה: גלעד דיסטלמן

"אנו פועלים בתקופה האחרונה לחזק את היכולות והמעמד העולמי שלנו בשוק התיירות והתעופה ולנצל את הניסיון האדיר של החברה הן בישראל והן בחו״ל על ידי תכנית אסטרטגית סדורה הבנויה גם מרכישת נדל"ן מלונאי ביעדי ישראייר, חכירת מטוסים והטמעה של מערכות דיגיטליות מובילות בתחום, לרבות הטמעת מערכת לניהול תשואה ומערכת הזמנות וצ'ק אין".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר