פורשה ממשיכה להציג גרסאות חדשות ל-911. ההיצע של מכונית הספורט הגרמנית, מתרחב עם גרסת ה- GTS, שמציעה למעשה את אותו הטיפול המוכר מדורות קודמים. בד”כ גרסאות ה-GTS של ה-911 נותנות מענה ללקוחות שרוצים אופי ספורטיבי יותר, אך לא רוצים ללכת “עד הסוף” אל הגרסאות הקיצוניות ביותר של ה-911.
המנוע כפול המגדשים המוכר צובר עוד 30 כ”ס ומציג סה”כ 480 כ”ס. מנוע הבוקסר מקבל כאן מערכת פליטה ספורטיבית כסטנדרט, כזו שגם מפיקה צליל ברור יותר לפי פורשה. את ה-GTS אפשר להזמין בכל תצורה מוכרת של ה-911 לרבות הנעה אחורית, כפולה, גג פתוח וטארגה. המחיר מתחיל ב-1,175,000 שקלים וכנגד מה שמקבלים בתמורה לא מדובר בתוספת קיצונית לעונת גרסאות פשוטות יותר של ה-911.

המתלים והבלמים לדוגמה מגיעים מגרסת הטורבו (ההיגוי האחורי משם בתוספת תשלום). באשר לתיבת ההילוכים, הלקוח יכול לבחור בין מצמד כפול PDK בעל שמונה הילוכים או ידנית עם שבעה הילוכים. ההנעה יכולה להיות אחורית או כפולה כאמור, בעוד שהמתלים האדפטיביים, מערכת הבלימה והחישוקים הגדולים מגיעים גם הם מה-911 טורבו. המיאוץ הקלאסי יושלם כאן תוך 3.4 ש’ (4.1 ש’ עם הידנית) בדרך למהירות מרבית של 311 קמ”ש.

שחור לבלוט. מעבר לתגים הספציפיים, ניתן לזהות את גרסאות ה- GTS על ידי גימור שחור מבריק לחלקים מסויימים. חבילת הספורט מותקנת כסטנדרט, עם פגושים וחצאיות צד. הפנים כולל מושבי ספורט עם ריפוד עור משולב, חבילת ספורט כרונו ועוד.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו