צ’רי מרחיבה את מגוון הדגמים ההיברידיים שלה גם לקטגוריית הקרוסאוברים הקומפקטיים עם תחילת שיווק הגרסה ההיברידית של הטיגו 4. הטיגו 4 מתבסס על פלטרפורמה משותפת עם ג’אקו 5 שנחת בישראל גם הוא בשבוע החולף.
מערכת ההנעה ההיברידית של צ’רי טיגו 4 משלבת בין אותו מנוע 1.5 ליטר אטמוספרי מגרסת הבנזין, לבין מנוע חשמלי המספק 204 כ”ס. אלו יוצרים יחד הספק משולב של 163 כ”ס המועברים לכביש דרך הילוך ישיר ביחס העברה קבוע. מנוע הבנזין משמש ברוב הזמן גנרטור לטעינת הסוללה שהיא בקיבולת של 1.8 קוט”ש, כשהוא מצטרף להנעה הרכב בעת הצורך במהירויות גבוהות. התאוצה ל-100 קמ”ש אורכת 8.9 שניות, כאשר המהירות המרבית מוגבלת ל-150 קמ”ש. צריכת הדלק הממוצעת על פי נתוני היצרן היא 18.8 ק”מ לליטר.

המחירים מתחילים ב-136 אלף שקלים, 13 אלף שקלים יותר מגרסת הבנזין, כשהיא מגיעה ברמת גימור המיועדת בעיקר לציי הרכב וכוללת מפרט מלא של מערכות בטיחות אקטיביות, מערכת מולטימדיה עם מסף 12.3 אינץ’, מפתח חכם עם הנעה מרחוק, בלם יד חשמלי וחישוקי 17 אינץ’. בעבור תוספת של 2,000 שקלים מקבלים את חבילת ‘לקשרי’ בה מתווספים מצלמות 360 מעלות, ריפודי עור סינטטי מושב נהג חשמלי, חימום למושבים הקדמיים והאחוריים.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו