גרסאות חדשות ל-MG4

החשמלית הקומפקטית של MG תשווק מעתה בשתי גרסאות חדשות: ארוכת טווח בעלת סוללה מוגדלת וגרסה ספורטיבית בעלת 435 כ"ס. בנוסף, מוארכת האחריות על דגמי MG ל-7 שנים

חברת לובינסקי, יבואנית MG לישראל, מתחילה לשווק בימים אלו שתי גרסאות חדשות של MG4 החשמלית. MG4 הושקה בישראל לפני קצת יותר משנה כאלטרנטיבה חשמלית למכוניות משפחתיות קומפקטיות פופולאריות, כשהיא באה להדגיש את התדמית הספורטיבית של MG (כשזאת הייתה חברה בריטית ולא סינית) תוך שימוש בתצורת הנעה אחורית והצהרה על חלוקת משקל מאוזנת של 50:50.

עוד מאוברדרייב >>>

שני הגרסאות החדשות נותנות מענה לשני סוגים שונים של רוכשי מכוניות חשמליות. הגרסה הראשונה המכונה Xrange היא בעלת סוללה מוגדלת של 77 קוט”ש במקום 64 קוט”ש, מה שמאפשר ל-MG להצהיר על טווח נסיעה של 520 ק”מ – תוספת של 70 ק”מ. לצד זאת וכדי להתמודד עם תוספת המשקל קיבלה גרסת ה-Xrange מנוע חזק יותר בהספק של 245 כ”ס במקום 204 כ”ס, מה שגם תורם לשיפור הביצועים עם תאוצה ל-100 קמ”ש ב-6.5 שניות במקום 7.9 שניות. בנוסף כוללת הגרסה החדשה שינויים קלים נוספים כמו ממשק מולטימדיה מעודכן, חישוקי 18 אינץ’ ותוספת אפשרות לנהיגה בדוושה אחת. מחירה של MG4 Xrange עומד על 164 אלף שקלים.

צילומים: רונן טופלברג

מן העבר השני תעמוד לצידה באולם התצוגה גרסת ה-XPower המסקרת שהוצגה בשנה שעברה בגודווד, והיא הגרסה הספורטיבית של ה-MG4. ל-XPower מנוע חשמלי נוסף מלפנים המייצר הנעה כפולה והספק משולב של 435 כ”ס. התוצאה היא זינוק ל-100 קמ”ש ב-3.8 שניות בלבד ומהירות מרבית המוגבלת ל-200 קמ”ש. לצד התוספת הכוח קיבלה המכונית גם מלים בכיול שונה, מערכת בלימה משופרת ובקרת זינוק מהמקום. עם זאת הסוללה היא דווקא הסוללה הקטנה בעלת 64 קוט”ש שאמרוה לספק טווח נסיעה של 435 ק”מ. מחירה של MG4 XPower עומד על 174 אלף שקלים, מה שמציב אותה כאחת המכוניות בעלת יחס ההספק לשקל הגבוה בישראל.

לצד שיווק שתי הגרסאות החדשות השמיטה לובינסקי מההיצע של ה-MG4 את גרסת הבסיס בעלת מנוע 170 כ”ס וסוללת 51 קוט”ש, כאשר מעתה הגרסה הבסיסית של MG4 תהיה גרסת ה-Luxury עם סוללת 64 קוט”ש ומנוע בעל 204 כ”ס שתימכר תמורת 153 אלף שקלים.

עם השינוי בהציעה דגמים של MG4 מתבצע גם מהלך של הארכת אחריות ל-7 שנים שתהיה בתוקף גם על מכוניות MG שעלו לכביש בשנת 2023.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר