איך יראה עולם המגורים העתידי, הטכנולוגי והשיתופי ומה חלקו של היזם בביסוס חיי קהילה בפרויקט חדש? הצצה ראשונה מאפשרות חברות אקרו נדל"ן וסטארט-אפ VENN, שחתמו על שיתוף פעולה ביניהן.
כיום, מערכת היחסים בין היזם לדיירים מסתיימת לרוב במעמד מסירת המפתח. באמצעות הפלטפורמה של VENN ילוו את הדיירים כבר בשלב הרכישה, דרך מעבר הדירה ולאורך כל תקופת המגורים בפרויקט. בשלב הראשון תוצע הפלטפורמה ללא עלות כספית לדיירים במשך כשנה וחצי, בפרויקט גולף בשכונת נאות אפקה ובפרויקט TEL AVIV YARD בשכונת נווה שרת. שני הפרויקטים נמצאים בשלבי הקמה וכוללים ביחד 550 דירות למכירה. בהמשך, שיתוף הפעולה צפוי להתרחב לפרויקטים נוספים של אקרו.
באמצעות האפליקציה דיירי הפרויקטים ייהנו מחוויית מגורים ייחודית הכוללת מפגשים וחיבורים עם השכנים, תמיכה ביוזמות קהילתיות של דיירים, מרחבים משותפים, אירועים, גישה למגוון שירותים מקומיים וממשק שירות מתקדם לניהול ואחזקה. החוויה הכוללת, אשר מנוהלת על ידי צוות הקהילה של Venn במתחם, מונגשת באמצעות אפליקציה חדשנית.
איך זה עובד? הפלטפורמה פועלת בארבעה מישורים: תוכן ואירועים - כל אחד מדיירי הבניין יכול ליזום אירוע ולהזמין את השכנים בלחיצת כפתור. בין אם זה ערב סרט, הופעה, קורס או סדנא, הדיירים, בתמיכת צוות הקהילה, יוכלו להיות מעורבים וליצור חיבורים אנושיים חדשים במרחבים השכונתיים.
שירותים מקומיים Venn - מציעה מגוון שירותים מקומיים זמינים ומוזלים לדיירים ובכך מעודדת צרכנות מקומית וחיזוק העסקים השכונתיים. החל משירותים הקשורים בדירה, כמו כביסה וניקיון, ועד שירותי בריאות ונפש כמו סדנאות יוגה וטיפולים. בנוסף, כל דייר יכול להעלות שירות לאפליקציה ולהנות מכוחה הצרכני של הקהילה.
רוצים להישאר מעודכנים כל הזמן? הירשמו עכשיו לניוזלטר של נדל"ן היום
מדברים נדל"ן עם עופר פטרסבורג. האזינו לפודקאסט החדש >>
יוקמו מרחבים משותפים לרווחת הדיירים, כגון מרחבי עבודה ויצירה, ספריית השאלת ציוד שכונתית, מרחבי מוזיקה, תנועה וטיפולים. הדיירים יכולים לשריין את המרחבים דרך האפליקציה לאירוע פרטי ואף להזמין את השכנים.
ממשק שירות ואחזקה חכם מאפשר התממשקות מלאה לחברת הניהול, עם אפשרות לדיווח על תקלות וקריאות שירות.
ליאן פולק דוד, סמנכ״לית פיתוח עסקי בVenn: ״הפלטפורמה הפיזית, הדיגיטלית והאנושית של Venn נותנת דגש על חיבורים אנושיים בין הדיירים עם שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים. בחברות כמו אקרו מבינים שמה שחשוב לרוכשים כיום הם החיים במתחם גם לאחר שהסתיימה המכירה".
נעמה פלד-רז, מנהלת שיווק אקרו נדל"ן: "תרבות המגורים עברה שינוי בשנים האחרונות, כאשר נושאי קהילה, פנאי וסביבה תופסים נתח משמעותי מאוד בסל השיקולים של רוכשי דירות. החלטנו כי יש לנו אחריות ועניין להיות מעורבים בהתווית אופי חיי המגורים בפרויקטים שלנו, גם לאחר שיסתיים חלקנו הרשמי בתהליך".
