הדוגמנית עם השכר הגבוה ביותר

מתי לאחרונה הרווחתם רבע מיליון שקלים ביום אחד? ובכן, זה בערך מה שהדוגמנית הרווחית ביותר בשנה החולפת עשתה, מבלי לעבוד כל יום אפילו • מדובר כמובן בקנדל ג'נר, שנה שנייה ברציפות

צילום: AFP // תצוגת אופנה ויקטוריה סיקרט, 2018

ביום אחד, הדוגמנית עם השכר הגבוה ביותר בתעשייה מרוויחה את המקבילה של שכר שנתי של אנשים רבים, כך עולה מרשימת הדוגמניות המרוויחות ביותר בשנה החולפת.

פורבס פרסמה בסוף השבוע האחרון את רשימת הדוגמניות עם השכר הגבוה ביותר ב-2018, ולא אחרת מאשר קנדל ג'נר בת ה-23 לקחה את המקום הראשון. פורבס מדווח שג'נר הרויחה סכום מרשים של 22.5 מיליון דולר ב-12 חודשים בלבד. אם מחלקים את הסכום האגדי הזה ב-365 ימים, מגיעים לכדי 61,600 דולר ליום, שהם כ-232,000 שקלים. הנתון האסטרונומי הזה משקף את החוזה של ג'נר עם המותגים המובילים: אסתי לאודר, אדידס וקלווין קליין. בנוסף כיכבה הצעירה על שערי מגזינים רבים לכל אורך השנה.


בזמן שקראתם את כיתוב התמונה הזה היא הרוויחה עוד אלף דולר. קנדל ג'נר // צילום: AFP

קנדל גדלה מול מצלמות ריאליטי עם אחיותיה המפורסמות לבית קרדשיאן. בעשר השנים האחרונות, מלבד הופעות בפרסומות, סדרות טלוויזיה וסרטים, היא גם השיקה מספר אפליקציות, מותגי לייף סטייל ומוצרי איפור ואופנה. אגב, קנדל היא בעלת שווי הרווחים הנמוך ביותר בקארדשיאנס. האחות בעלת השווי הגדול ביותר היא קיילי, שעל פי פורבס שווה כ-900 מיליון דולר, בזכות חברת הקוסמטיקה שלה.

זו השנה השניה שקנדל במקום הראשון ברשימה. קנדל היא חלק מדור דוגמניות "אינסטגירל", כפי שמגזין ווג קורא להן, או "דוגמניות של רשתות חברתיות", כפי שמכנה אותן מגזין האופנה הארפרס באזאר, כלומר - דוגמניות שנבחרות לפי הפופולריות שלהן ברשתות החברתיות.

קרלי קלוס הגיעה למקום השני ברשימה, עם 13 מיליון דולר בשנה זו, בין היתר הודות לעסקאות שלה עם סברובסקי, אדידס ומותגים אחרים. 

כריסי טיגן, אשתו של הזמר ג'ון לג'נד ואם שתי בנותיו, במקום השלישי. טיגן נחשבת דוגמנית פלאס סייז והיא לוחמת ידועה למען דימוי גוף חיובי של נשים בכלל ואמהות בפרט. רוזי הנטינגטון וייטלי הגיע למקום הרביעי עם 11.5 מיליון דולר. ג'יזל בונדשן, שהייתה במשך שנים במקום הראשון, הסתפקה הפעם במקום החמישי.


קנדל על המסלול של ויקטוריה סיקרט, 2018 // צילום: EPA/JASON SZENES

 • סינגל ראשון לאח של עומר אדם

 • לי בירן חוזר ל"סיון" של יגאל בשן

 

 • תנאי לסאבלימינל: לבוש צנוע

 

העדכונים הכי חמים ישירות לנייד: בואו לעקוב אחרינו גם בערוץ הטלגרם החדש שלנו!

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר