"אם היית יודעת שאני אחרי ארבעה חודשי מילואים היית מדברת שונה": מה הכעיס את כוכב "חתונמי"?

כוכב העונה שנייה יוגב אלקיים צילם סרטון באווירה משעשעת בשדה התעופה, כשברקע תמונת חטוף - וזכה לביקורת • "אם לא היית אימפולסיבית, אולי לא היית כותבת את זה"

חתונמי. צילום: GettyImages

יוגב אלקיים ובת זוגו דנית גרינשטיין שנישאו בחודש אוגוסט האחרון יצאו רק אתמול (רביעי) לחופשת ירח דבש ביפן שכל כך חלמו עליה. רגע לפני שעלו על המטוס ועזבו את ישראל, צילם כוכב ריאליטי השידוכים "חתונה ממבט ראשון"  סרטון קצר ומשעשע מנתב"ג, כשתמונת אחד החטופים ברקע. גולשת אחת לפחות הפנתה אליו ביקורת על כך, והוא מצדו לא נותר חייב והשיב בדרך שגרמה לה להתנצל על דבריה.

"כשלידך עדיין תמונה של חטופים. אני בעד לטוס ולעשות שטויות ולחיות, אבל טיפה ברגישות", כתבה גולשת לאלקיים בהודעה פרטית, והוא מצדו בחר להשיב לה כך: "כשמולך מישהו אחרי ארבעה חודשי מילואים, שביטל ירח דבש, אולי היית מדברת שונה".

דנית גרינשטיין ויוגב אלקיים מתחתנים, צילום: אור גפן

בהמשך ההודעה הוא התייחס לסרטון שהעלה זמן קצר לאחר הסרטון המשעשע, ובו צילם את תמונות החטופים בנתב"ג ופילל להשבתם הביתה. "אם לא היית אימפולסיבית ורואה מה עולה מיד אחרי, אולי לא היית כותבת את זה", הוסיף.

אותה גולשת ענתה לאלקיים בהתנצלות. "סליחה, צודק. מגיע לך, ותיהנו הכי בעולם. ועם זאת, זה טיפה מוזר, הקלות (לא שאתה) שבכלל לא שמים לב לזה אפילו".

על גבי צילום מסך של ההתכתבות ביקש אלקיים להעביר מסר לעוקביו. "די, לא להכביד", ביקש מהנחשפים לתכניו ברשת החברתית. "ניסיון שני לירח דבש יוצא לדרך, אחרי שהראשון בוטל בעקבות המילואים של שנינו", סיפר.

ימים אחדים אחרי טבח 7 באוקטובר, אלקיים שגויס למילואים פנה לגולשים בתחינה לסייע לו להציל את המשק של אביו. "אני פונה אליכם. יום שבת, הטבח הנורא, אני כמובן התגייסתי למילואים מאז ועד היום, אבל אני נאלץ להשתחרר מהמילואים או לקחת חופש ולעזור בבית בעבודה במשק של אבא שלי. כל הפועלים פשוט ברחו. אני פונה אליכם, אם אתם שומעים על חקלאים באזור המרכז שיש להם עובדים זרים שיכולים לתרום שניים או שלושה. אנחנו מוכנים לשלם גם כמה שצריך", כתב אז.  

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר