כוכב "חתונמי" פונה לגולשים: "עזרו לי להציל את המשק של אבא שלי"

יוגב אלקיים, שהתגייס עם פרוץ המלחמה לשירות מילואים, פנה בבקשה לעזרה לעוקביו בעמוד האינסטגרם שלו, וסיפר על המחיר האישי והכלכל שהלחימה החלה לגבות ממנו וממשפחתו • "אנחנו ממש נשמח לכל עזרה וסיוע"

יוגב אלקיים. צילום: משה בן שמחון

משתתף העונה השנייה של "חתונה ממבט ראשון" יוגב אלקיים התגייס עם פרוץ המלחמה לשירות מילואים ומאז, כמו רבים שהתגייסו, הוא בקושי רואה את הבית. אתמול (רביעי) הוא פתח את המצלמה וביקש לשתף את 30 אלף עוקביו באינסטגרם במחיר האישי והמשפחתי שהלחימה כבר החלה לגבות ממנו ופנה לגולשים בבקשה לעזרה.

דנית גרינשטיין ויוגב אלקיים מתחתנים, צילום: אור גפן

"אני פונה אליכם. יום שבת, הטבח הנורא. אני כמובן התגייסתי למילואים מאז ועד היום, אבל אני נאלץ להשתחרר מהמילואים או לקחת חופש ולעזור בבית בעבודה במשק של אבא שלי", שיתף אלקיים. "יום שבת לפני שבועיים, התאילנדים, כל הפועלים שהיו, פשוט ברחו. אפשר להבין אותם. זה לא ישוב שנמצא בעוטף, אבל פשוט החברים שלהם היו בעוטף. הם ראו אותם שהם נחטפו ונטבחו ופשוט החליטו לברוח ולעזוב.

"בשבוע הראשון עוד הצלחנו איכשהו להכיל את זה. כל המשפחה שלי התגייסה. אבל אנחנו נמצאים כבר במצב שאנחנו לא יכולים להכיל את זה. אני ביקשתי ללכת לעזור", שיתף יוגב במצוקה אליה נקלע המשק של אביו. "אני פונה אליכם. אם אתם שומעים על חקלאים באזור המרכז שיש להם עובדים זרים שיכולים לתרום שניים או שלושה. אנחנו מוכנים לשלם גם כמה שצריך. גם מתנדבים. זו עבודה מאוד סיזיפית. זה להעביר צינורות השקיה, כל מיני דברים כאלה.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Yogev Elkayam‎‏ (@‏‎yogevelkayam‎‏)‎‏

"ניסיתי לפנות, לא קיבלתי שום סיוע או כל דבר אחר כזה. אני מאוד אשמח. אני במילואים גם מתעסק עם משרדי הממשלה. פניתי בכל ערוץ אבל אף אחד לא עושה כלום בפועל. אני מקווה שנדע ימים טובים יותר. אני היום עוזב, לא כדי לחזור לעבודה אלא כדי ללכת לעבוד במשק ואנחנו ממש נשמח לכל עזרה וסיוע. אחרי זה נתחשבן עם מי שצריך. אוהב אתכם, שמרו על עצמכם, אנחנו ננצח".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר