שי אביבי מסביר מהו סוד ההצלחה של "בואו לאכול איתי"

הכוכב שעומד מאחורי תוכנית הפולחן הנשכנית מתארח אצל חיים כהן ב"שום, פלפל ושמן זית" ומדבר על הצלחת הסדרה שעלתה לראשונה לשידור בערוץ 1 לפני יותר מעשור • "שיתוף פעולה מושלם"

שי אביבי מתארח ב"שום, פלפל ושמן זית" באדיבות כאן 11

שי אביבי מתארח מחר בתוכניתו של חיים כהן, "שום, פלפל ושמן זית", בכאן 11 בשעה 19:10. הערב מתבטא בארוחה צמחונית שמתחילה בעשן מדורות ומסתיימת בקינוח אלגנטי ממנו נהנים השניים.

בהצצה שלפניכם, אביבי מדבר על ההצלחה של "בואו לאכול איתי" אחרי 12 שנים מאז העונה הראשונה והעבודה על העונה החדשה. "היינו מתחת לרדאר. בערוץ 1", הוא משתף, ובנוסף לא שוכח לתת קרדיט לתסריטאית דקלה קידר, שאחראית ועומדת מאחורי הקריינות האייקונית שלו העומדת במרכז התוכנית הדוקו-הסאטירית שהפכה מזמן לקאלט של ממש. "שיתוף פעולה מושלם", הוא אומר.

טיזר לשבוע האולסטארס ב"בואו לאכול איתי", צילום: כאן 11

לאחרונה העלו לעמוד הפייסבוק של קהילת "בואו לאכול איתי" טיזר קטן, מההודעות שמרגשות כל צופה אדוק בסדרה האהובה עליו, המציין שהגיבורים והגיבורות שלו שבים למסך בפרק מיוחד לפסח. "אחרי שהגשמנו לכם חלום והעלינו את כל העונות לכאן BOX, הגשמנו לכם עוד חלום וצילמנו שבוע אולסטארס שיעלה בפסח! מי יהיו המשתתפים? פוסט הימורים מתחיל עכשיו", כתבו בעמוד, שמיד הפך לבורסת הימורים משעשעת.

לאחרונה גם העלו בכאן 11 את כל הפרקים מכל העונות הראשונות של סדרת הקאלט "בואו לאכול איתי", גם לאתר וגם לאפליקציית כאן BOX. בכך סיפקו שעות של אור, צחוק ונחמה בחודשים הקשים האלה עבור קהילת מעריצים גדולה ומגובשת שלא יכולה הייתה לראות את מרבית העונות הישנות אשר בתחילה לא היו זמינות לצפייה בפלטפורמה.

דקלה קידר, צילום: לירון אלמוג

בראיון ל"ישראל היום" התייחסה קידר לטענה לפיה פאנצ'ים רבים מקריינותו של אביבי מהעונות הראשונות לא היו עוברים כיום, בעידן שאחרי מהפכת ה"מי טו" ואמרה: "אני חושבת שיחסית לסדרות ריאליטי וסדרות מה'זאנר, יש בה כמעט אפס מניפולציה מבחינת הפקה. היא מאוד נקייה ובוודאי לא היינו משנים כלום כדי להתאים את העונות הראשונות להיום. אבל בהחלט רואים את השינוי שהדמות של שי עברה, ואת הקצב והאופן שבו הוא מגיב".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר