האפיקומן שלכם בדרך: "בואו לאכול איתי" בהודעה מטורפת למעריצי הסדרה

כאן 11 העלו לעמוד הפייסבוק של קהילת התוכנית טיזר קטן אך גדול, מההודעות שמרגשות כל צופה אדוק בסדרה האהובה עליו • ההצהרה המרעישה ציינה כי הגיבורים והגיבורות הגדולים ביותר שהופיעו אי פעם בדוקו הריאליטי הסאטירי שבים למסך בפרק מיוחד לחג הפסח

טיזר לשבוע האולסטארס ב"בואו לאכול איתי". צילום: כאן 11

לאחרונה העלו בכאן 11 את כל הפרקים מכל העונות הראשונות של סדרת הקאלט "בואו לאכול איתי", גם לאתר וגם לאפליקציית כאן BOX. בכך סיפקו שעות של אור, צחוק ונחמה בחודשים הקשים האלה עבור קהילת מעריצים גדולה ומגובשת שלא יכולה הייתה לראות את מרבית העונות הישנות אשר בתחילה לא היו זמינות לצפייה בפלטפורמה.

בראיון ל"ישראל היום" התייחסה לאחרונה התסריטאית הילה קידר (האחראית לטקסטים הסאטיריים שמקריין שי אביבי) להבדל העצום תרבותית וחברתית בין העונות הראשונות לאלו של השנים האחרונות.

כעת ממשיכים בכאן 11 לרגש ולהפתיע את הצופים והצופות. היום (ראשון) העלו לעמוד הפייסבוק של קהילת "בואו לאכול איתי" טיזר קטן, מההודעות שמרגשות כל צופה אדוק בסדרה האהובה עליו, המציין שהגיבורים והגיבורות שלו שבים למסך בפרק מיוחד. "אחרי שהגשמנו לכם חלום והעלינו את כל העונות לכאן BOX, הגשמנו לכם עוד חלום וצילמנו שבוע אולסטארס שיעלה בפסח! מי יהיו המשתתפים? פוסט הימורים מתחיל עכשיו", כתבו בעמוד, שמיד הפך לבורסת הימורים משעשעת.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר