יציאה מהארון? הסוד המטלטל של קנדל ג'נר

בסרטון קצר בן 30 שניות שהעלתה קריס ג'נר, נראית בתה קנדל מדברת למצלמה על סוד טעון שתחשוף • הרשת כבר מוצפת בתיאוריות

צילום: AFP // קנדל ג'נר

הסוד הדרמטי והמסקרן של קנדל ג'נר ייחשף כמובטח רק היום בערב (א'), אבל הוא כבר משגע את הרשת.

בסרטון קצר בן 30 שניות שהעלתה לחשבון הטוויטר האמא קריס ג'נר, נראית קנדל מדברת למצלמה על סוד טעון שתחשוף, והרשת כצפוי מוצפת בתיאוריות לגביו.

 • הדוגמנית עם השכר הגבוה ביותר ב-2018

כמו שהיא יודעת לעשות, אחרי הכל – בנותיה למדו מהמאסטרית, קריס ג'נר הצליחה לעורר באזז ערני ברשת, אחרי שהעלתה לטוויטר קליפ קצר בן שלושים שניות של קנדל, אשר הובטח בו כי היא עומדת לחשוף סוד מטלטל. 

כמיטב המסורת המשפחתית, כדי להעצים את האפקט הדרמטי רב הנסתר מן הגלוי, וקריס כמובן לא חשפה פרטים נוספים מלבד מניפסט אמהי מרגש לבתה שליווה את הסרטון: "אני כל כך גאה בקנדל על היותה כה אמיצה וחשופה. לחזות בך משתפת את הסיפור החשוף והרגיש כל כך שלך כדי לייצר דיאלוג חיובי, זו עדות לאישה המדהימה שגדלת להיות", השתפכה האם הגאה.

כהרגלה, קריס לא שכחה את הצד העסקי לצד זה הרגשי, והפצירה בגולשים לעקוב אחר הטוויטר של קנדל היום בערב, אז יתגלה הסוד הגדול.


מה מאסטרית השיווק מבשלת הפעם? קריס ג'נר // צילום: AFP

כאמור, הקליפ לא חושף יותר מדי פרטים על מה שעומד להתגלות, וקנדל רק נראית מסתכלת למצלמה ומדקלמת טקסט, שמיטב המוחות היחצניים כנראה עבדו עליו. "כשהייתי בת 14, לא יכולתי להגיע לכמות האנשים שאני יכולה היום, כשאני בת 22. עכשיו, אחרי שכל זה מאחורי, אני יכולה לדבר עם כל כך הרבה אנשים ולהגיד להם שאני יכולה לעזור להם והכל בסדר".

הגולשים, כצפוי, הציפו את הרשת בשלל תיאוריות לגבי מהות הסוד המטלטל שקנדל עומדת לחשוף, כשהמובילות בבורסות ההימורים הן יציאה מהארון, הטרדה מינית,  חרדה, בעיה בריאותית או שימוש ציני בפלטפורמה הזו כדי לקדם ליין חדש. וכמו תמיד כשמדובר במשפחת קרדשיאן-ג'נר, הם, אנחנו ואתם, כולנו נמשיך לעקוב. מעניין בטוח יהיה.


מה היא תחשוף? קנדל ג'נר // צילום: AP

 

 • דרייק הטריד מינית מעריצה

 • ערה? הפוסט שאיחד את כל העם

 • "באסה סבבה": השיר החדש של נטע

 • חדש: הקליפ החושפני של אברהם טל

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר