אפי נוה הגיש תלונה על גניבת הטלפון שלו

יו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר הגיש תלונה במשטרה על גניבה, פריצה ושימוש במידע שהיה בפלאפון שלו • עורך דינו: "אין ספק שהחומר הגיע בעבירה"

האם העברת החומרים הייתה תקינה? אפי נוה // צילום: אורן בן חקון // הגיש תלונה על גניבת הפלאפון // צילום ארכיון: אורן בן חקון

פרשת השוחד המיני: אפי נוה, יו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר, הגיש היום (ראשון) תלונה במשטרה על גניבת הטלפון הנייד שלו, על פריצה ועל שימוש אסור במידע שהכיל. בשלב זה בוחנים במשטרה מה לעשות עם התלונה, ברקע העובדה כי כתבת גל"צ הדס שטייף שפרצה למכשיר, קיבלה חסינות פלילית מהמשטרה.

צילום: גיל קרמר

כזכור, סנגורו של נוה החשוד בקידום מינויים תמורת שוחד מיני, עו"ד בועז בן צור, התייחס לדרך בה הגיע החומר אל המשטרה. "אין ספק שהחומר הגיע בעבירה, יכול להיות שנגנב. אנחנו לא יודעים על ידי מי החומר הגיע", אמר עו"ד בן צור, "כתבת גלי צה"ל הדס שטייף, באקט עיתונאי 'הירואי', הלכה לפורץ שיבדוק עבורה מה יש בפלאפון. האם המהלך הזה הוא מהלך תקין?"

הפרקליט התייחס גם לחקירת של נוה: "הטענה אומרת שהיה קשר אינטימי עם מועמדת לשיפוט. אפי נוה אמר בחקירה שהוא לא מוכן להתייחס כי זה לא רלוונטי. הוא לא מכחיש ולא מאשר. שיחות פרטיות שמתקיימות בין בני אדם מתנהלות בצורה יותר חופשית מאשר באולפן. ברגע שנכנסים לך לטריטוריה הזו, בעיני זה צהוב, ואולי בלי תקין".

הפרקליט הדגיש כי: "ההתפטרות היא סוגיה ציבורית. אנחנו מניחים שהחשדות תהדפנה בקרוב, אבל הוא חושב שהעניין האישי שלו לא צריך לשמש נגד הלשכה".

ביום שישי המשטרה דחתה בתוקף את הטענות. "מבלי לאשר או להכחיש דבר מן הנטען בפרסומים שונים לגבי דרך הגעת המידע אל רשויות האכיפה, נציין כי החקירה עוסקת אך ורק בבדיקת חשדות לעבירות פליליות עפ"י אותו מידע בקשר למינוי שופטים, ואיננה עוסקת בנושאים אחרים. בגלל רגישות החומר המשטרה והפרקליטות הגבילו עצמן בעיון בו.

"כל פעולות החקירה הרלוונטיות נעשו כדין, תוך איזון בין האינטרסים השונים הנוגעים לעניין. החקירה מתנהלת באישור הגורמים המוסמכים, עם ליווי של פרקליטות מחוז מרכז ופיקוח של פרקליט המדינה, ומחמת הזהירות גם עם בקרה של בית המשפט אשר נתבקש לאשר פעולות חקירה שונות והוא שאישר עיון בחומר רגיש תוך הטלת מגבלות שונות".

העדכונים הכי חמים ישירות לנייד: בואו לעקוב אחרינו גם בערוץ הטלגרם החדש שלנו!

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר