מגמת שינוי בענף הביטוחים: חיזוק השירות עם מנהל תיק לקוח אישי למבוטח

לראשונה בתחום הביטוח, חברת "ביטוח בטאץ'" יוצאת במהלך חדש של מנהל תיק לקוח אישי לכל מבוטח, אשר מלווה אותו כבר מהשלב הראשוני באפיון הצרכים והתאמת הפוליסה ובכל הפניות העתידיות

טאץ' אישי: המהלך החדש של ביטוח טאץ' - מנהל תיק אישי לכל לקוח , צילום: istock

בשיתוף טאץ' ביטוח דיגיטלי

ליווי אישי הוא שם המשחק: לראשונה בתחום הביטוח, חברת "ביטוח בטאץ'" יוצאת במהלך חדש של מנהל תיק לקוח אישי לכל מבוטח.

לכל לקוח יוקצה מנהל תיק לקוחות אישי שיטפל בכל הביטוחים והפניות ויהיה מעודכן בכל הנעשה בפוליסות שלו. הלקוח יקבל מספר טלפון ישיר למנהל התיק, בנוסף לכל השירותים הדיגיטליים העומדים לרשותו.

מחקרים מראים שמוצרי הביטוח נתפסים בעיני הלקוחות "כמוצרי אמון", ומקרים רבים הם לא יודעים לחוות דעה על איכותו או התאמתו לצרכים האמיתיים שלהם - אלא סומכים על נציג שמתאים להם מוצר ביטוח אחיד. עוד מראים המחקרים שלעיתים הלקוחות חווים משבר אמון כשפונים לחברת הביטוח, מאחר ורוב החברות הן בירוקרטיות ומסורבלות.

אצלנו "בביטוח בטאץ'" התפיסה האסטרטגית היא ש"הלקוח במרכז". התפיסה הזו נתמכת בשירות שהוא מקבל מקצה לקצה ע"י מנהל התיק האישי וכל צוות העובדים, שעוברים הכשרות בנושא השירות. הלקוח מקבל מעטפת מושלמת כבר בשיחה הראשונה איתנו. מלווה אותו מנהל תיק לקוחות מקצועי שלומד את הצרכים ומתאים עבורו פוליסה אישית ומדויקת, ובהמשך מכוון ומלווה אותו לאורך חיי הפוליסה, בחידושים, עדכונים, תביעות ועוד.

לקביעת פגישה עם מנהל לקוח אישי ניתן ליצור קשר במייל Batya.bas@touch-ins.co.il

בעידן הדיגיטלי, שבו כל פעולות הרכישה והשירות זמינות באתר שלנו און ליין, השילוב בין חברה דיגיטלית וההון האנושי נותן ללקוח תחושה שיש אנשים שנמצאים עבורו. מודל החברה ההיברידי נועד לתמוך בכל השירותים הדיגיטליים. מנהל תיק הלקוח שם דגש על ליווי אישי והסברים פשוטים,  מתוך אמונה ששירות מבודל מעניק ערך ללקוח. אנו מאמינים שהאתגר בעידן הדיגיטלי של ימנו הוא  ה"מגע האנושי בזמן אמת". 

אודי דגן, מנכ"ל ובעלי "טאץ'". מוביל מהפכה בביטוח הדיגיטלי בדמות "הסוכן האובייקטיבי", צילום: יח"צ

"ביטוח בטאץ'" הינו ברוקר הביטוח האובייקטיבי הראשון בישראל. אודי דגן, המנכ"ל והבעלים של החברה, מוביל בשנים האחרונות את מהפכת הביטוח הדיגיטלי ע"י בניית מודל ברוקר ביטוח דיגיטלי במתכונת "הסוכן האובייקטיבי", שעובד עם כל חברות ביטוח בעמלה אחידה ובשקיפות מלאה. טיב המוצר והשירות הם אבני היסוד של החברה אותה הוא מוביל.

המגוון הרחב של סוגי מוצרי ביטוח - רכב, דירה, בריאות, חו"ל, חיות מחמד, עסק ועוד, הם שהולידו את הצורך במנהל תיק אישי. נקודות הבידול היא העובדה שהחברה זריזה ויכולה להגיב ולהתאים עצמה לצרכי הלקוחות, מעבר לעובדה שאנו ממוקדי-לקוח ומצטיינים בשירות אישי מעולה.

היכולת לרדת לפרטים ולסייע במהירות וביעילות ללקוחות באמצעות צוות אישי שמתמחה בתחום  והולך יד ביד עם הלקוחות לכל אורך הדרך, הם שמבססים את הבידול בתחום הביטוח שאנו מובילים.

לקביעת פגישה עם מנהל לקוח אישי ניתן ליצור קשר במייל Batya.bas@touch-ins.co.il

בשיתוף טאץ' ביטוח דיגיטלי

כדאי להכיר