קרן נדלהון. אפשרות מצוינת למשקיעים קטנים ובינוניים המחפשים השקעה סולידית | צילום: יח"צ ברק פיננסים

הבשורה החדשה בהשקעות הנדל"ן

סבב הגיוסים לפרויקט הנדל"ן החם במדינה הסתיים • מה התשואות שהרוויחו אלו שהספיקו להצטרף?

בשיתוף ברק פיננסים

עד היום זה עבד בצורה די פשוטה: אתם בוחרים נכס, הבנק נותן לכם משכנתא ואתם מחויבים לשנים ארוכות. רוצים למכור? תצטרכו לשלם מס של 25% ועוד הוצאות נלוות, וזאת בלי לשכוח את מס הרכישה ברכישה! 

ללא ספק מדובר על הפסד משמעותי של אחוזים מהרווח העתידי שלכם.

החלטנו לבדוק את אפשרות ההשקעה החדשה והייחודית שתאפשר לכם לקבל תשואה כבר מהחודש הראשון. הקרן הצליחה לגייס עשרות מיליוני שקלים ברבעון האחרון של שנת 2021, וצפי הקרן לשנת 2022 הוא לגייס מעל ל-200 מיליוני שקלים. זו תופעה שטרם נתקלנו בה בתחום הנדל"ן הישראלי.

כדי לבצע השקעת נדל"ן באופן עצמאי נדרש מהמשקיע למצוא נכס במחיר אטרקטיבי, עו"ד, מתווך וטיפול בהשכרת הנכס, אבל מעל לכל דרושה קבלת החלטת מהירה ומדויקת. זאת הדרך להבטיח תשואות גבוהות.

החיסרון המשמעותי בעסקה נדל"נית בא לידי ביטוי בהיבטי המס. המיסוי בהשקעה נדל"נית עומד בממוצע על 34% (מס רכישה על כל סכום הנכס ומס שבח במימוש).

היבטי המס בעסקה נדל"נית מצמצמים באופן משמעותי את התשואה כשמסתכלים על עסקת נדל"ן כהשקעה מניבה.

מדובר בקרן פיננסית להשקעה בשם "נדלהון", קרן המגיעה עם בטוחה נדל"נית. זאת אפשרות מצוינת למשקיעים קטנים ובינוניים המחפשים השקעה סולידית, כזאת שתאפשר להם להשקיע בנדל"ן באזור הכי מבוקש בארץ בסכום של החל מ-300,000שקלים. כמו בכל הזדמנות מעולה להשקעה, חלון ההזדמנות להצטרפות הוא מוגבל בזמן. כל מי שהספיק לעלות על הרכבת להשקעה בזמן, בהחלט ביצע השקעה מעולה.


קרן נדלהון אשר הגדילה את פעילותה בשנה האחרונה למשקיעים ביותר מעשרה פרויקטים במרכז הארץ, סיימה סבבי גיוס לשנת 2021 בסכומים של עשרות מיליונים ועם תשואה מעליית הערך בשוק הנדל"ן של מעל 10%, בהתאם לעליות החדות בשוק הנדל"ן בשנה האחרונה.

הקרן האקסקלוסיבית מציעה למשקיעים אפשרות להשקעה בדומה לעסקה נדל"נית, אבל בנוסף היא מספקת מעטפת בטוחות מלאה – הן על הקרן והן על הריבית הקבועה. אתם תהנו מתשואות מעליות הערך, ובנוסף תקבלו ריבית קבועה חודשית רק מעצם הצטרפותכם להשקעה.

רשימת ההמתנה להשקעה בפרויקטים דרך הקרן ארוכה ועומדת על שני פרויקטים לפחות. מדובר בהזדמנות השקעה ייחודית שלא נתקלים בה בכל יום. רגע לפני שאתם מפספסים את ההזדמנות (גם המקום ברשימות ההמתנה אוזל), יש לכם אפשרות להצטרף ברגע האחרון לקרן השקעות ברמה הגבוהה ביותר, בסכום הנמוך ביותר  ביחס לתמורה.

להשקעה ב"נלדהון" השאירו פרטים:

הגיוס לפרויקט הזה כבר נגמר, אבל שווה לכם להמשיך לעקוב

חברת "ברק פיננסים" עומדת מאחורי פרויקט זה ורבים אחרים שכבר סיימו סבבי גיוס השקעה. הקבוצה ממשיכה להציע פרויקטים של נדל"ן במיקומים אטרקטיביים להשקעה ממש בימים אלו, זאת לאור הביקוש והדרישה מצד המשקיעים. 

אנו נעקוב אחרי ביצועי קרן ההון נדלהון מעת לעת. ממליצים לכם לשים עליה עין, זאת בהחלט יכולה אפשרות השקעה משתלמת עבור כל מי שיש ברשותו הון עצמי החל מ-300,000 שקלים.

מעוניינים בפרטים נוספים? 

צרו קשר במספר 3526*   

לאתר הבית של קבוצת ברק פיננסים 

בשיתוף ברק פיננסים