איך מתחייבים למחיר הנמוך בישראל?

רשת מחסני חשמל מתחייבת בפני לקוחותיה לספק להם מוצרי חשמל במחיר הנמוך ביותר בישראל. אז איך הם בדיוק עושים את זה?

מתחייבים למחיר הזול ביותר ותנאי העסקה התחרותיים ביותר למול המתחרים . צילום: שאטרסטוק

בשיתוף אלקטרה קמעונאות

הג'ינגל המפורסם במדינה  - "המחיר נמוך מידי..." מזוהה כבר למעלה משני עשורים עם רשת מחסני חשמל, קמעונאית החשמל הגדולה בישראל. הג'ינגל הוא לא סתם סיסמא - הוא ערך עליון שמוביל את הרשת ומבטא התחייבות גורפת לעשות כל שביכולתה על מנת להבטיח ללקוחות כי המוצר שרכשו אצלם, בין אם זה מכונת כביסה, מיקסר או שעון חכם. המחיר הזול ביותר יהיה בהשוואה לכל רשת אחרת, יהיה של מחסני חשמל.

אז איך היא עושה את זה?

הגודל כן קובע - מחסני חשמל היא רשת החשמל הגדולה בישראל. כמות הסניפים (כ- 70 חנויות), היצע המוצרים שחוצה את ה-20 אלף והיקף הרכישות מהיבואנים, נותנים לה כוח מיקוח משמעותי שמוביל למחירי עלות נמוכים בהרבה מהמתחרות – ומשם גם למחירים נמוכים יותר ללקוח. הביטוי לגודל הוא לא רק מוצרי ליבה כמו מקררים, מכונות כביסה, מדיחים ותנורי אפייה, אלא גם במחשבים, ציוד גיימינג, טלוויזיות ואפילו מגוון מוצרים נוספים כגון ריהוט לבית, כלי עבודה או בשמים, אותם ניתן לרכוש באתר.

יכולות פיננסיות - מכיוון שרשת מחסני חשמל היא חלק מקבוצת אלקטרה מוצרי צריכה (מגלגלת מחזור שנתי של כ- 8 3 מיליארד שקל), יש לה גב כלכלי שמאפשר לה לעשות עסקאות BUY OUT.  הרשת רוכשת ישירות מהיצרן/יבואן מלאי NANGU,H ממוצר מסוים, בדרך כלל בהנחה של עשרות אחוזים ממחיר השוק של אותו מוצר.

חיסכון בעלויות התפעול שמגולגלות ללקוח - מחסני חשמל מפעילה מערך עצמאי מלא על מוצרי אלקטרה ווירלפול, סמסונג והייסנס: ייבוא, רגולציה, תקינה, מחסני אחסון (בונדד), הפצה, ומערך שירות ותיקונים עצמאי. היכולת לשלוט בכל שלב בשרשרת הערך מבטלת פערי תיווך, והתוצאה היא מחיר סופי זול משמעותית ללקוח, עד 40% אחוז פחות ממחירי יבואנים מתחרים על מוצרים זהים מבחינת מפרט וגודל.

הצרכן מרוויח עד 40% הנחה על המוצר, לעומת מחיר המתחרים, תודות לחיסכון מפערי התיווך צילום : שאטרסטוק,

מעודכנים בזמן אמת - לרשת מחסני חשמל יש מערך טכנולוגי ואנושי שכל ייעודו הוא לעדכן את נציגי המכירות בכל רגע נתון באשר למחיר של כל מוצר ומוצר בשוק מהקטגוריות הנמכרות. בהתאם לכך, יודעים נציגי המכירות להציע ללקוחות את המחיר הזול והתחרותי ביותר למול המתחרים ועם תנאי העסקה האופטימליים עבורם.

יצירת מעטפת משלימה - ברשת מחסני חשמל יודעים שהמחיר זה לא השיקול היחידי בזמן רכישת מוצר חדש ולכן הם דאגו לייצר מעטפת כוללת של שירותים לאורך תהליך הרכישה שישדרגו את החוויה. כך למשל, אפשרות להזמין את המוצר באתר הרשת ולהגיע לאסוף אותו מהסניף, אפשרות נוספת היא להזמין את המוצר במהירות דרך קיוסק דיגיטלי, כמו כן יש גם חבילות ביטוח אטראטיביות כהשלמה למוצר שנרכש. אלה תנאים אלו מתווספים מחירי התקנות מוזלים, אפשרות לבצע את התשלום ישירות מול נציג המכירות ללא צורך להמתין לעמדת התשלום וכמובן, מוקד שירות שפעיל בכל אמצעי תקשורת שיבחר הלקוח כגון וואטסאפ, צ'אט באתר, דרך הפייסבוק, טלפון 5018* וכו'.

ומה אומר הציבור? בסקר הארצי "מבחן המדינה" נקבע השנה כי מחסני חשמל נבחרה ברוב מכריע של 53% אחוז מהנשאלים כרשת הזולה והמשתלמת ביותר בישראל על פני שאר המתחרים. אמון הציבור מתבטא גם בלקוחות החדשים וגם באלו החוזרים מכל המגזרים ברחבי הארץ – חילונים, דתיים, דוברי רוסית, דוברי ערבית וכו'. המענה לביקוש שלהם מוביל את הנהלת הרשת לפתוח עבורם סניפים חדשים קרובים לבית ולעשות השקעות אדירות בטכנולוגיות ובפתרונות תפעוליים להוזלת העלויות.

"מאז ומתמיד רשת מחסני חשמל הציעה את המחירים הכי אטרקטיביים ובמגוון הגדול ביותר של מוצרי החשמל והטכנולוגיה – ואנחנו לא מעלים מחירים כדי להוריד אותם אחר כך. החוזקות שלנו בגודל, ביכולות הפיננסיות ובשליטה בשרשרת הערך – הן שמאפשרות לנו להציע ללקוחות את המחירים הזולים בישראל." כך חותם ארז וסנר, סמנכ"ל רשת מחסני חשמל.

בשיתוף אלקטרה קמעונאות

כדאי להכיר