מדפי זהב ועד מיניקארד, כרטיס שיווק דיגיטלי חכם: השפעות טכנולוגיות חוצות דרך שהאריכו משמעותית את חייהם של עסקים רבים
בני דור ה- Y זוכרים את החוברת עבת הכרס של דפי זהב, החוברת שימשה בתי אב רבים בישראל לאיתור מספר הטלפון של הפיצה השכונתית. בעלי העסקים בשלהי שנות ה-80 היו נתונים לחסדיהם של הלקוחות, "האם הם ימצאו אותי בחוברת העסקים? אולי יכנס עובר אורח?" מצב סטטי זה השתנה עם המהפכה הדיגיטלית הראשונה –האינטרנט, ידידו הטוב של האדם, אחרי הכלב כמובן.
האינטרנט המהפכה הדיגיטלית הראשונה, ללא ספק אחת מההמצאות ששינו את פני האנושות. בזכותו אנו מתקשרים, יוצרים מסחר ועושים עסקים, לאינטרנט השלכות על כל תחומי חיינו מאז המצאתו ועד עכשיו.
כאמור, שנות ה-80 כללו פיתוח מואץ של צריכת התרבות האישית והעסקית, זהו גם העשור שבו המחשב האישי החל לראשונה להפוך למוצר שנפוץ בכל בית במדינות העולם המפותחות.
המהפכה הדיגיטלית השנייה - אתרי תוכן זמינים לגולשים, לבעלי עסקים ניתנה הזדמנות בעלות של אלפי שקלים להקים אתרים מקצועיים לעסק שלהם לשווק עצמם. בשלב זה כמעט לכל עסק היה אתר שאפשר ללקוחות להיחשף לתכניו.
הרשתות החברתיות מהוות את המהפכה השלישית ופותחות צוהר חדש לדו שיח בין לקוחות לעסקים. בעלי העסקים התחילו ליזום, לפתוח דפים עסקיים ברשתות החברתיות, להיות במרכז העניינים ולייצר מעמדי מכירה און ליין.
פחות קליקים: כל הפרטים על העסק שלך בקליק אחד
מיניקארד מייסודה של הדס אדלר מומחית לשיווק באינטרנט וברשתות החברתיות הבינה כי הצפת המידע שהלקוח נחשף משפיעה באופן ישיר על תהליך המכירה. מיניקארד לקחה את הנושא של יעילות, מהירות וזמינות החשובה לדור הצרכנים של היום ופיתחה מיני אפליקציה המשמשת כלחיצת היד החדשה בעולם העסקים - וזוהי המהפכה הדיגיטלית הרביעית.
הצפת המידע היום באינטרנט, ברשתות החברתיות ובמדיה גורמת להסחת דעת ולקושי בקבלת החלטה מצד הלקוח, על בסיס זה נולד המיזם מיניקארד - כרטיס שיווק דיגיטלי שמאגד על צג הטלפון של הלקוח את כל המידע על בעל העסק או נותן השירות.
החל מהאפשרות לחייג און ליין ועד ללינקים לרשתות החברתיות והכל כדי לחסוך זמן ללקוח ולהגדיל לבעל העסק את המכירות. חווית המשתמש בנויה כמיני אפליקציה הנותנת פתרון הן לבעלי העסקים הרוצים לקבל כמה שיותר הקלקות ולהגדיל מכירות והן לצרכנים שרוצים יעילות, זמינות ובעיקר לחסוך זמן בחיפושים.
"הכל זריז, יש לנו 90 שניות לרושם ראשוני, להעברת אינפורמציה, לאנשים אין סבלנות, הם עוברים במהירות מדבר לדבר ואנו צריכים במסך אחד, ועדיף בסמארטפון, ובמסר אחד ועדיף קצר לגרום להם לדעת מי אנחנו", מסבירה הדס אדלר מייסדת והבעלים מיניקארד.
"במסר אחד ועדיף קצר לגרום לאנשים לדעת מי אנחנו" //
צילום: אורי מרשנסקי
עוד מוסיפה אדלר כי "ריבוי האפשרויות ליצירת קשר כמו: פייסבוק, אינסטגרם, אתר אינטרנט, מייל ועוד יצרה בלבול אצל בעלי העסקים גם כן, הם לא יודעים לאן להפנות את הלקוח, לאתר? לעמוד העסקי? לרשתות החברתיות? מיניקארד למעשה נותנת פתרון, עמוד אחד על צג הטלפון ומכאן הלקוח כבר יחליט איך הוא יוצר אתך קשר".
לגבי כרטיסי הביקור מנייר מציינת אדלר "אני חושבת שבעידן טכנולוגי שכזה זה כבר לא יכול להיות הרושם הראשוני של העסק, ועם יד הלב כמה פעמים קיבלת כרטיס ביקור ולא עשית בו שימוש? כמומחית בתחום השיווק הטכנולוגי אני קוראת לבעלי העסקים לעשות משהו קטן וטוב עבור העסק שלהם ופשוט להתקדם לעבר המהפכה דיגיטלית הרביעית.
לדור הקודם היה כרטיס ביקור מנייר לי יש כרטיס שיווק דיגיטלי
מיניקארד קוראת לבעלי העסקים להתקדם למהפכה הטכנולוגית הרביעית בישראל וכבר מהיום להיות בטוחים שהלקוחות ימצאו אתכם בקליק אחד.
הלקוחות - ידעו הכל על העסק שלך ויוכלו לתקשר איתך בכל הדרכים
חוויה – חווית גלישה נעימה ללקוח שלך
בקליק - הלקוחות לא יצטרכו להקליד ולחפש אותך, בקליק אחד הם אצלך
חשיפה - הלקוחות יוכלו להפיץ את הכרטיס שלך, ותקבל חשיפה ויראלית לעסק
מותג - המותג שלך יתחזק בעקבות הנראות והרלוונטיות לעידן החדש
<!-- //-->
/> טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו