"ישראל היום" הוא גוף תקשורת שנוסד מתוך האמונה שהציבור הישראלי ראוי לעיתונות טובה יותר, מאוזנת יותר ומדויקת יותר. עיתונות שמדברת ולא צועקת. עיתונות אמינה, אובייקטיבית ועניינית. עיתונות אחרת וללא תשלום. המהדורה המודפסת הראשונה פורסמה ב-30 ביולי 2007, וב-2010 הפך "ישראל היום" לעיתון הישראלי בעל שיעור החשיפה הגבוה ביותר בימי חול. מו"ל העיתון היא ד"ר מרים אדלסון. העורך הראשי הוא עמר לחמנוביץ, והעורך המייסד הוא עמוס רגב. אתרי האינטרנט של "ישראל היום" בעברית ובאנגלית, כמו כן היישומונים (אפליקציות) לאנדרואיד ול-iOS, מציגים חדשות מסביב לשעון, תוכן בלעדי, מבזקים ועדכונים, ניתוחים ופרשנויות, וידיאו, פודקאסטים ושידורים חיים. פלטפורמות הדיגיטל של "ישראל היום" כוללות ערוצי חדשות ודעות, תרבות ובידור, לייף סטייל, טכנולוגיה, ספורט, כלכלה וצרכנות, בריאות, חיילים, אוכל, יהדות, תיירות ורכב. ב-2021 עלו לאוויר האתר החדש והיישומון החדש של "ישראל היום" בעברית, במטרה לספק לגולשים חוויה מהירה, עדכנית, בטוחה ונוחה. תכני המהדורה המודפסת של העיתון זמינים גם באתר, במהדורה יומית מקוונת, ואפשר לקבל אותם גם בניוזלטר. מועדון ההטבות הייחודי "הקליקה של ישראל היום" מציע לגולשי האתר הנחות ומבצעים על מוצרים ושירותים. ישראל היום פתוח להערות, לביקורת ולהצעות לשיפור מקהל הקוראים. פנו אלינו במייל hayom@israelhayom.co.il.

היום
שיתוף כתבה
כך עשרות נשים עם השמנת יתר השילו 12% ממשקלן ב-3 חודשים
חוקרים בתוניסיה הטילו על קבוצות של נשים שניסו לרזות משטרים שונים, שהוכיחו יעילות יוצאת דופן בשריפת שומן ובניית שרירים. כך גם אתם יכולים לעשות זאת
אילוסטרציה. צילום: מערכת feedy באמצעות הבינה המלאכותית ideogram

כך עשרות נשים עם השמנת יתר השילו 12% ממשקלן ב-3 חודשים

חוקרים בתוניסיה הטילו על קבוצות של נשים שניסו לרזות משטרים שונים, שהוכיחו יעילות יוצאת דופן בשריפת שומן ובניית שרירים. כך גם אתם יכולים לעשות זאת

מערכת feedy
, עודכן
0

Your browser doesn’t support HTML5 audio

עבור אלה שמפנטזים על היפטרות מהצמיג סביב הבטן והחלפתו במסת שריר מושכת-עין, מחקר חדש מציע פתרון שאפשר לקרוא לו פשוט – למרות שכמובן שאין מנוס ממאמץ והזעה בדרך ליעד. על הניסוי ששרטט את המתווה לדיאטה המנצחת נספר בעזרת Claude.

המחקר בן 12 השבועות, בראשות רניה אמור ורמי מעלול מאוניברסיטת סְפאקְס בתוניסיה, חילק 64 נשים לא פעילות עם השמנת יתר לשלוש קבוצות: הראשונה הונחתה לאכול אך ורק בין השעות 8:00 בבוקר ל-16:00 בצהריים (מה שמכונה גם “צום לסירוגין”, על שם כך שבמשך יותר מחצי יממה “צמים”), על השנייה הוטל משטר אימוני HIFT (אימונים פונקציונליים המשלבים איזורי גוף שונים בעצימות גבוהה – שיטה מודרנית למדי, שנבדלת מ-HIIT בכך שהיא לא בהכרח כוללת מנוחות תכופות), בעוד הקבוצה השלישית מיזגה את שני הדברים יחד.

התוצאות היו מדהימות: אמנם, כל הקבוצות ראו יתרונות – כך, המשתתפות שתרגלו “צום לסירוגין” איבדו 10% ממשקלן ו-11% שומן. אך השילוב של הגבלת זמן אכילה ואימוני HIFT הניב את השינוי הדרמטי ביותר – משתתפות אלו איבדו בממוצע 12% ממשקל הגוף ו-21% שומן בגוף, תוך העלאה של 15% במסת השריר בהשוואה לקבוצה שהקפידה רק על זמני אכילה מוגבלים.

אבל ההשפעות של הצמד הדינמי חרגו מעבר לאסתטיקה: המשתתפות הראו ירידה משמעותית בגורמי הסיכון למחלות כמו לחץ דם גבוה, כולסטרול ותנגודת לאינסולין. הכולסטרול הכולל שלהן ירד ב-29% והכולסטרול ה"רע" ירד ב-48%, מה שמצביע על סיכון נמוך משמעותית למחלות לב וסוכרת.

"כאשר משלבים את מצב שריפת השומן בצום עם האינטנסיביות הקיצונית של אימון HIFT, הצורך אנרגיה ובונה שרירים, יוצרים אפקט סינרגטי המאיץ איבוד שומן ועלייה במסה רזה", מסבירה אמור.

המחקר התמקד בנשים הסובלות מהשמנת יתר, אך הכותבים מאמינים שאותן טקטיקות יכולות להועיל לכל מי שמבקש לשנות את מבנה הגוף והפרופיל המטבולי שלו באופן בר-קיימא, מבלי לפנות לתוספי מזון או תרופות.

"צמד הדיאטות הדינמי הזה ממנף את מצבי התדלוק האופטימליים של הגוף שלנו, כדי לבנות את הגוף שאתם רוצים באמצעות צום לסירוגין ומאמצי בניית כוח מקסימליים", אומר מעלול. "על ידי תזמון אסטרטגי של אכילה ומתיחת הגבולות שלכם באימונים קצרים ואינטנסיביים, אתם מניעים שינוי פיזי ומטבולי מדהים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...