שטיח אדום נקשר לא רק לשמלות נשף דרמתיות, אלא גם למייקאפ קורן, שפתיים אדומות ועיניים מעושנות. פמלה אנדרסון, כוכבת משמר המפרץ האייקונית ותופעת תרבות, כבר כמה שנים מציגה קונספט אחר; היא זנחה את האיפור ואימצה את יופייה הטבעי. ואלו לא רק הפנים החשופות, זו הצהרה של קבלה עצמית, הרבה בטחון וקריאת תיגר על כללי עולם האופנה.
“יש יופי בקבלה עצמית... אני חושבת שלאתגר את עצמנו זה מה שמשאיר אותנו צעירים ויפים. ואני חושבת, באמת באמת, שהיופי מגיע מבפנים ולא צריך לשחק את המשחק", אמרה בחודש שעבר בת ה-56 בראיון ל-Today.com. היא הסבירה את החלטתה כדרך לאמץ את "עידן המינימליזם" שלה, ודיברה על תחושת שחרור משכבות האיפור, ועל מציאת יופי בפשטות. "זה עניין של קבלה עצמית", היא אמרה, "ולאהוב את עצמך בגלל מי שאתה, קמטים והכל".
אנדרסון הסבירה בראיון שהחלטותיה ביחס לאיפור החלו להשתנות עם מותה של המאפרת שלה והחברה הטובה, אלקסיס פוגל, מסרטן שד ב-2019. היא הדגישה בראיון שתפיסת היופי הנוכחית שלה היא של קבלה עצמית, וחוסר נכונות להתאים את עצמה לציפיות של אחרים. השחקנית ג'יימי לי קרטיס שיבחה את אנדרסון על שהחלה "מהפכת יופי טבעי".
אנדרסון לבשה אנסמבל לבן מינימליסטי בעיצובה של ויקטוריה בקהאם: מעיל לבן, עליונית סרוגה, מכנסיים רחבים בזמן שהיא הפכה ללא איפור והוסיפה קוקו מבולגן למראה לא מתאמץ.
האינטרנט ועולם האופנה שמו לב. הכותרות שיבחו את בחירתה של אנדרסון כ"אמיצה" ו"מרעננת". היו גם מי שראו בכך אקט מחאה, ודחייה של הלחץ לציית לסטנדרטים לא מציאותיים.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

