דיווח: בשורה משמחת לטסים לתאילנד

בתקשורת התאילנדית מדווחים כי תיירים שעד כה היו מורשים לשהות עד 30 ימים במדינה, יוכלו לשהות בה למשך 60 ימים ללא צורך בהנפקת ויזה מיוחדת • ההחלטה תיכנס לתוקף כבר מתחילת חודש יוני, ותאפשר לצאת לחופשות ארוכות יותר במדינה

תאילנד (ארכיון). צילום: משה שי

תאילנד נחשבת לאחד מהיעדים המבוקשים ביותר בקרב תיירים מישראל. על פי נתוני ממשלת תאילנד, מספר הישראלים שביקרו במדינה בחודש אפריל, עומד על שיא של כל הזמנים - 24 אלף.

כעת, בתקשורת התאילנדית מדווחים כי תיירים שיגיעו מעשרות מדינות, שעד כה היו מורשים לשהות עד 30 ימים במדינה, יוכלו לשהות בתאילנד למשך 60 ימים ללא צורך בהנפקת ויזה מיוחדת.

תאילנד, צילום: Getty Images

על פי הדיווח, ההחלטה תיכנס לתוקף כבר מתחילת חודש יוני ותאפשר כאמור, לצאת לחופשות ארוכות יותר במדינה. הדיון סביב הארכת תוקף אשרת השהייה בתאילנד קיים כבר חודשים ארוכים וכעת, כך על פי הדיווח, ההחלטה תשתנה ותיכנס לתוקף כאמור, ב-1 ביוני.

נכון לעכשיו, אפשרות הארכת השהייה הייתה קיימת, אך היא הצריכה פעולה של הארכת אישור הביקור בתאילנד, מה שדרש תשלום נוסף ומילוי טפסים. מי שלא עשה את זה ונשאר בתאילנד מעל חודש, נאלץ לשלם קנסות ביציאה מהמדינה.

תאילנד, צילום: Getty Images

לפי הדיווחים האחרונים, ישראל נכללת ברשימת המדינות שיהיו זכאיות לאישור שהייה ארוך יותר, אבל נכון לעכשיו עדיין לא יצאה הודעה רשמית מטעם נציגות תאילנד בישראל.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר