מגדל הפיקוח בנתב"ג. צילום: קוקו

מפתיע: זו המסעדה החדשה שתיפתח בנתב"ג

לקראת פתיחת טרמינל 1 שייפתח בשבוע הבא לראשונה מזה יותר מחצי שנה, אחת הפיצריות המפורסמות ביותר בתל אביב תפתח במקום סניף חדש • מתי בדיוק המקום ייפתח והאם הסניף יהיה כשר? כל הפרטים

לראשונה אחרי יותר מחצי שנה, טרמינל 1 צפוי להיפתח בשבוע הבא בנמל התעופה בן גוריון. בשלב הראשון, כנמה חברות תעופה צפויות לפעול במקום בשלב הראשון, בהן אל על, ארקיע, ישראייר, טראנסאוויה, גיאורגיאן, וויז אייר וראינאייר. חשוב לציין כי חלק מהן יפעלו גם בטרמינל 3, ולכן מומלץ לוודא מראש מאיזה טרמינל אתם אמורים להמריא.

מהודעה שפרסמה היום (רביעי) רשות שדות התעופה עולה כי אחת מהפיצריות המפורסמות והמיוחדות בתל אביב, צפויה לפתוח סניף בטרמינל 1. "פיצה ברוקלין", שמוכרת בשל מגשי הענק שלה, תפתח במקום סניף כשר, מה שצפוי לספק אפשרות מעניינת גם לשומרי הכשרות שלא יכולים ליהנות ממנה בתל אביב.

טרמינל 1 (ארכיון), צילום: משה שי

נכון לעכשיו, לא ידוע מתי בדיוק ייפתח הסניף החדש בנתב"ג, אך על פי הודעת רשות שדות התעופה, הדבר צפוי לקרות עוד השנה. תהליך בניית המסעדה אמור לקחת מספר שבועות עד מספר חודשים, ולאחר מכן יוכלו הנוסעים בטרמינל 1 לטעום את הפיצה הניו יורקית-תל אביבית.

למרות בקשות של ארקיע וישראייר להעביר את כל הפעילות שלהן לטרמינל 1, במשרד התחבורה עדיין לא נענו לכך, ורק 20%-30% מסך הפעילות של שתי חברות התעופה הישראליות תהיה מטרמינל 1.

ראינאייר, שצפויה לחזור לישראל אחרי כמה חודשים שבמהלכם לא טסה לארץ, צפויה להפעיל טיסות ישירות לשבעה יעדים: מלטה, אתונה, מילאנו, ברלין, בודפשט, בארי ופאפוס.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו