היזהרו מזה: המעשה שעלול להכניס תייר לכלא התאילנדי

תייר בריטי צעיר עשוי להיכנס לשנתיים בכלא ולשלם קנס כבד, לאחר שפעל להוריד דירוג לאחת המסעדות בפוקט • התייר גרם לחבריו לכתוב ביקורות שליליות נגד המסעדה, ונעצר על ידי המשטרה בבנגקוק

תאילנד. צילום: Getty Images

אתר הניו יורק פוסט מדווח על אירוע חריג שהתרחש בתאילנד. תייר בריטי צעיר בן 21 עשוי להיכנס לשנתיים בכלא התאילנדי ולשלם קנס כבד, לאחר שפעל להוריד דירוג לאחת המסעדות בפוקט. בתאילנד ישנו חוק נוקשה מאוד נגד השמצות, מה שמסבך את אותו התייר ועשוי כאמור לגרום לכליאתו.

על פי הדיווח בניו יורק פוסט ובפוקט ניוז, התייר ששמו אלכסנדר, ניסה לעבור דרך המסעדה האיטלקית לבית שאותו הוא שוכר בפוקט. הבעלים סירב לאפשר לו לעבור דרך המסעדה ובין השניים התחיל ויכוח. מהדיווח עולה כי הבריטי מואשם כעת בחיפוש אחר נקמה בכך שגרם לחבריו לכתוב ביקורות רבות נגד המסעדה ולהוריד את הדירוג שלה.

דירוג מסעדות בגוגל מפות, צילום: רויטרס

הדירוג של אותה מסעדה איטלקית בפוקט עמד על 4.8 כוכבים מתוך 5, דירוג שנחשב לגבוה מאוד, אך לאחר דירוגים רבים שהעניקו למסעדה כוכב אחד בלבד, הדירוג ירד לקצת יותר מ-3 כוכבים, מה שכמובן משפיע באופן משמעותי על פעילות העסק, שכן תיירים רבים נעזרים בדירוג של גוגל בבחירת המסעדה שבה יאכלו.

הצעיר הבריטי נעצר לפני קצת פחות משבוע בבנגקוק, לאחר שבעלי המסעדה הגיש תלונה במשטרה בעקבות מעשיו. בצילום שפורסם באתר פוקט ניוז ובניו יורק פוסט, נראה הבריטי כשהוא מקריא את ההאשמות נגדו. במידה שיורשע, הוא עשוי לרצות עונש מאסר של כשנתיים וכעת הוא ממתין לגזר דינו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר