חברה ישראלית מציעה: עד 50% הנחה לחופשה בתאילנד – בלי שתדעו מה הולך להיות בה

אמיצים? חברת תיירות מציעה למשפחות לטוס למדינת האיים הפופולרית, כשכל המידע יתגלה בהפתעה – תוך כדי הטיול עצמו • איך בדיוק תיבנה החופשה? כל הפרטים

תאילנד (ארכיון). צילום: משה שי

אחד היעדים המבוקשים ביותר בתקופה הנוכחית הוא תאילנד. ישראלים רבים מגיעים למדינה האהובה כדי להתנתק ולקחת אוויר, המטוסים מלאים וכך גם רבים מהמטוסים של חברות התעופה הזרות שטסות למדינת האיים עם עצירת ביניים.

כעת, בחברת התיירות "המרכז למטייל תאילנד" יצאו בהצעה מעניינת, שיכולה לחסוך עד 50% מעלויות החופשה – אך יש צורך להיות אמיצים ולהיות מוכנים להפתעות. ההצעה כוללת הרכבת טיול על פי אופי המשפחה, אך את כל המידע על הטיול – המשפחה תגלה בהפתעה.

חוף בתאילנד (ארכיון), צילום: משה שי


המשמעות של הפורמט החדש של "חופשה בהפתעה" היא שבתי המלון, האטרקציות, ההעברות וכל שאר החופשה בתאילנד ייקבעו על ידי "המרכז למטייל תאילנד", והמשפחה תגלה את הכל תוך כדי הטיול. כמובן שההצעה שלהם לא תתאים לכל משפחה, אך אם אתם מספיק אמיצים, בחברה מדגישים כי ניתן לחסוך כך עד לחצי מעלות הטיול.

בנוסף להרכבת הטיול בהתאם לאופי המשפחה, הוא ייבנה גם בהתאם לתקציב שלה, שיינתן בעת הזמנת החופשה, אותה כבר ניתן להזמין באתר החברה. אורי חלמיש, סמנכ"ל השיווק של "המרכז למטייל תאילנד": "לאחר יותר מ-20 שנים שבהן הטסנו מיליוני ישראלים לתאילנד ותכננו חופשות מושלמות לאלפי משפחות, אנחנו בטוחים ביכולות שלנו ובמקצועיות של הצוות לתכנן כל חופשה, גם אם היא בהפתעה, על הצד הטוב ביותר, גם מבחינת המחיר וגם מבחינת החוויה".

לגונת פילה באי קופיפי בתאילנד, צילום: Getty Images
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר