תאילנד (ארכיון). צילום: משה שי

תתחילו לארוז: מחירי הטיסות לתאילנד נמצאים בירידה משמעותית

עם כניסות חברות התעופה הזרות לפעילות בארץ, האפשרויות לטוס מישראל למדינות שונות ברחבי העולם התרחבו – וההוזלה במחירים היא תוצאה שכולנו מרוויחים ממנה • כמה תעלה טיסה ישירה למדינת האיים האהובה ומה תהיה עלותה עם עצירה בדרך? כל הפרטים

עד לפני כמה שבועות, רוב חברות התעופה הזרות לא הפעילו טיסות ישירות לישראל או הפעילו כאלו בתדירות נמוכה. עם כניסת חברות התעופה הזרות לפעילות בארץ, האפשרויות לטוס מישראל ליעדים שונים בעולם התרחבו, וכעת ישנה התבטאות לכך בדמות ירידת מחירים בטיסות לתאילנד – ועוד בשיא העונה.

אתיופיאן איירליינס, שהייתה מחברות התעופה הראשונות שחזרו לישראל אחרי תקופה ארוכה, העלתה לאחרונה את תדירות הטיסות שלה לארץ ל-10 טיסות בשבוע בקו תל אביב-אדיס אבבה. כעת, בחברה מציעים טיסות לבנגקוק, עם עצירה קצרה באדיס אבבה, במחירים שמתחילים מ-611 דולרים בלבד. מדובר במחיר נמוך באופן משמעותי ממה שראינו בחודשים האחרונים בחברות התעופה השונות. המסע לבנגקוק דרך אדיס אבבה יימשך כ-17 שעות, שהן כ-5.5 שעות יותר מטיסה ישירה של אל על.

חוף בתאילנד (ארכיון), צילום: משה שי


זו לא חברת התעופה היחידה שמציעה טיסות במחירים נמוכים בתקופה הזאת. חברת אמירייטס אמנם עדיין לא חזרה לישראל, אך היא מציעה טיסות לבנגקוק באמצעות חברת הבת שלה, פליי דובאי, עם קונקשן בדובאי ומשם המשך עם אמירייטס לבנגקוק, במחירים שמתחילים ב-770 דולרים. במקרה הזה, מדובר בעצירה קצרה יותר, כשמשך כל הטיסה מתל אביב לבנגקוק, כולל העצירה בדובאי, עומד על כ-12 שעות בלבד.

הטיסות של אל על לבנגקוק נמשכות כעת קצת יותר מ-11 שעות, זאת בעקבות העובדה שאל על לא מורשית לטוס מעל עומאן. עובדה זאת מאפשרת לאמירתים, לדוגמה, לטוס בנתיב המקוצר לתאילנד, וכך, למרות העצירה בדובאי, משך הטיסה לתאילנד דומה לטיסה הישירה של אל על.

לגונת פילה באי קופיפי בתאילנד (ארכיון), צילום: Getty Images


המחירים שמצאנו הם לתאריכים 23-8 במרץ עם אמירייטס ופליי דובאי, ול-23-7 במרץ עם אתיופיאן. חשוב לציין כי יש עוד הרבה אפשרויות עם מחירים דומים במהלך החודשים מרץ עד מאי.

גם חברות נוספות כמו אייר אינדיה ואתיחאד, ששתיהן טסות בנתיב המקוצר, מציעות טיסות לתאילנד באותם חודשים, במחירים שמתחילים ב-840 דולרים לאדם.. גם כאן, משך המסע לתאילנד עומד על כ-17-17 שעות.

מחיר של טיסת אתיופיאן איירליינס לתאילנד, צילום: ללא קרדיט
מחיר של טיסת אמירייטס לתאילנד, צילום: ללא קרדיט
מחיר של טיסת אייר אינדיה לתאילנד, צילום: ללא קרדיט
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו