טסים בקרוב לתאילנד? תתכוננו להירטב

בסוף השבוע הקרוב יציינו את השנה החדשה במדינת האיים, בחגיגות שייקראו "סונגקראן" • כמה ימים יימשכו החגיגות, מה המשתתפים עושים במהלכן – וממה אתם צריכים להיזהר? כל הפרטים

חגיגות הסונגקראן בתאילנד // צילום: מאיר עוזיאל

אחד היעדים המבוקשים ביותר בקרב תיירים מישראל בתקופה האחרונה הוא תאילנד, שמגיעים לבנגקוק, קוסמוי, קופנגן, פוקט וליעדים נוספים. מי שיגיע למדינת האיים בימים הקרובים, ייהנה מבונוס רטוב במיוחד – חג ה"סונגקראן", השנה החדשה בתאילנד, שאין שום סיכוי שתצאו ממנו יבשים.

נסו לדמיין את חגיגות חג השבועות שלנו, בהן ילדים משחקים בבלוני וברובי מים ברחובות, ותכפילו אותן פי כמה – העוברים והשבים בתאילנד שופכים אחד על השני מים ברחובות, מה שקורה כמעט בכל המדינה, מה שהפך למסורת שכולם מקבלים באהבה. מי שלא מכיר את החגיגות ומגיע לראשונה, במקרה, בתאריכי החג, עשוי להיות קצת מופתע, אז חשוב שתכירו אותן.

חגיגות ה"סונגקראן" בתאילנד, צילום: Getty Images

החג יתחיל ביום שבת הקרוב ויימשך שלושה ימים. בחלק מהערים מאריכים במעט את החג, וממשיכים בחגיגות הרטובות גם מעבר ל-16 באפריל. מדובר בחגיגות שמחות במיוחד, כאשר את השיא שלהן אפשר לחוות בבנגקוק, פטאיה ויעדים נוספים ברחבי המדינה.

בחנויות השונות במדינה תוכלו לרכוש כיסויים לדברים החשובים שלכם כמו ארנקים, מכשירים סלולריים ועוד. בדיווח באתר החדשות יורוניוז, ממליצים להימנע משתיית המים שישפריצו עליכם במהלך החגיגות, מכיוון שבמקרים רבים מדובר במים שאינם בטוחים לשתייה. עוד מזהירים באתר כי יש לנקוט בזהירות יתרה בכבישים, שכן הרבה מהם רטובים – מה שעלול להשפיע על תנועת הרכבים ובטיחות הדרכים.

צעירים חוגגים את ה"סונגקראן" בתאילנד, צילום: Getty Images
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר