בשורה לנוסעים: חברת לואוקוסט נוספת צפויה לחזור לישראל

חברות תעופה רבות מתחילות לחזור לישראל בהדרגה, והפעם חברת לואוקוסט נוספת מתכננת להפעיל טיסות לעיר הגרמנית דיסלדורף • מתי זה יקרה וכמה יעלה כרטיס הטיסה? כל הפרטים

נוסעים בנתב"ג. צילום: קוקו

בשבועות האחרונים הודיעו לא מעט חברות תעופה כי הן מתכננות לחזור לישראל בקרוב. חלקן כבר עשו את זה ומפעילות טיסות ישירות לישראל וחלקן צפויות לחזור במהלך השבועות הקרובים. עם זאת, היו גם חברות כמו ראינאייר או אייר סיישל שהחליטו לשנות את ההחלטה, אך עד כה, המגמה חיובית וחברות תעופה רבות חוזרות לישראל.

כעת, חברת לואוקוסט נוספת צפויה להפעיל טיסות ישירות לישראל בקרוב. חברת התעופה הגרמנית יורו ווינגס, חברת הבת של לופטהנזה, אמורה להתחיל להפעיל טיסות ישירות בקו דיסלדורף-תל אביב, החל מ-16 במרץ. החברה צפויה להפעיל שתי טיסות בשבוע בימים שלישי ושבת.

חברת יורו ווינגס, צילום: Gettyimages

נכון לעכשיו, המחיר ההתחלתי עומד על כ-320 דולרים לטיסות הלוך וחזור, עם כרטיס שכולל כבודה בסיסית בלבד. החברה תצטרף ללופטהנזה, אוסטריאן וסוויס ששייכות לקבוצת לופטהנזה וכבר פעילות בישראל. חברת התעופה היחידה ששייכת לקבוצה ועדיין לא חזרה לארץ היא בראסלס הבלגית ונכון לעכשיו אין צפי לחזרתה.

השבוע צפויה לחזור לישראל חברת תעופה נוספת – אייר אירופה. החברה הכריזה בעבר על שני תאריכים בינואר ובפברואר, שבהם הייתה אמורה לחזור לארץ, אך דחתה את החזרה פעמיים. נכון לעכשיו, ארבעה ימים בלבד לפני התאריך החדש, החברה עדיין עומדת מאחורי תאריך החזרה לארץ – 22 בפברואר, אז צפויה החברה להתחיל להפעיל טיסות ישירות בקו מדריד-תל אביב.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר