התחרות משתלמת: ירידה חדה במחירי הטיסות לניו יורק

שלל חברות תעופה זרות מציעות טיסות לתפוח האדום במחירים נמוכים במיוחד – וכמובן שזה כולל עצירה בדרך ליעד הנחשק • כמה תעלה לכם טיסה עם לוט הפולנית, כמה דרך אל על הישראלית – ואיפה תמצאו את הטיסה הזולה ביותר? כל הפרטים

ניו יורק (ארכיון). צילום: Getty Images

חברות תעופה זרות רבות כבר חוזרות לפעול בישראל, חלקן כבר פועלות בקווים לנתב"ג וחלקן צפויות לחזור במהלך השבועות הקרובים. החזרה של החברות גורמת לירידת מחירים בטיסות ללא מעט יעדים.

לאחר שבשבוע שעבר פורסם ב"ישראל היום" על מחירי טיסות אטרקטיביים מאוד לתאילנד, כעת אנו מוצאים גם ירידה משמעותית במחירי הטיסות לניו יורק: חברת לוט הפולנית, שכבר פועלת בישראל, מציעה טיסות לתפוח הגדול כבר בחודש הבא במחירים שמתחילים ב-628 דולרים לאדם (למשל בתאריכים 11-4 במרץ). בחלק מהמקרים, העצירות בוורשה ארוכות יחסית, מה שמאפשר טיול בעיר, אך מאריך את הדרך הכוללת לניו יורק.

אלפים בניו יורק בהפגנת תמיכה בישראל, בחודש אוקטובר // צילום: דור מלול


חברת בריטיש איירווייז, שכבר הודיעה שתחזור לישראל ב-1 באפריל, מציעה טיסות לניו יורק עם עצירה קצרה בלונדון במחירים שמתחילים ב-590 דולרים לאדם. העצירה בבירת בריטניה בהלוך תימשך כחמש שעות – ובחזרה לישראל, קצת פחות משעתיים. בחברה מציעים מחירים דומים במגוון תאריכים בחודש אוקטובר ונובמבר, למשל ב-15-8 באוקטובר, בין ראש השנה לסוכות.

גם בחודש מאי ויוני הקרובים אפשר למצוא מחירים דומים עם בריטיש איירווייז, ב-ITA האיטלקית (שמציעה מחירים שנעים סביב 750 דולרים), לוט הפולנית וחברות תעופה זרות נוספות. בחברת איבריה הספרדית, שעדיין לא חזרה לארץ, מציעים כרטיסי טיסה לניו יורק עם עצירה קצרה במדריד, במחיר שמתחיל ב-674 דולרים בחודש יוני. הטיסות מישראל למדריד מופעלות על ידי אל על בשיתוף פעולה בין החברות, מה שמעלה את הסיכוי שאותן טיסות יופעלו בסופו של דבר, אך כמובן שאי אפשר להבטיח דבר שכזה ב-100% בתקופת מלחמה.

גם באל על ניתן למצוא טיסות ישירות לניו יורק בחודש נובמבר, במחירים שנעים סביב 840 דולרים. נכון לעכשיו, לא ברור אם חברות התעופה האמריקניות יחזרו לישראל ויגבירו את התחרות עד אז.

ניו יורק (ארכיון), צילום: Getty Images


כזכור, אתמול (ראשון) פורסם ב"ישראל היום" כי אמריקן איירליינס ביטלה את כל טיסותיה לארץ עד 26 באוקטובר השנה, ועדיין לא ברור מתי יונייטד ודלתא ישובו לפעול בקווים לישראל וממנה. כל עוד החברות האמריקניות לא חוזרות, אין תחרות בטיסות הישירות לניו יורק, מה שיהפוך את אל על לחברת התעופה היחידה שמפעילה אותן.

חשוב לציין כי כל הטיסות שמצאנו מופיעות במנועי החיפוש, אצל סוכני הנסיעות ובאתרים הרשמיים של חברות התעופה. עם זאת, בתקופה זו יש לא מעט שינויים, כך שחשוב לעקוב אחרי ההודעות של חברות התעופה ולקחת בחשבון שיכולים להתרחש שינויים בלוח הטיסות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר