זה כבר לא רק לימים ספורים: חברות תעופה מבטלות טיסות לישראל וממנה

אמריקן איירליינס הודיעה על ביטול טיסות עד ה-4 בדצמבר, דלתא ביטלה עד 31 באוקטובר • חברות נוספות שעצרו את הטיסות עד להודעה חדשה: טורקיש, פגסוס ו-TAP • מנגד יש מי שממשיכות ואף תגברו את הטיסות, ובהן אל על, ארקיע, ישראייר, אמירייטס, פליי דובאי, וירג'ין אטנלטיק ואתיחאד שחזרה היום לטוס ארצה

אין יוצא ואין בא. צילום אילוסטרציה: משה שי

הלחימה שהחלה בשבת האחרונה גוררת עשרות חברות תעופה לבטל טיסות לישראל וממנה. חברת התעופה האמריקנית אמריקן איירליינס הודיעה הבוקר (רביעי) כי היא מבטלת את כל טיסותיה לישראל עד ה-4 בדצמבר. מדובר בהודעה חריגה מאוד, שכן ביטול טיסות לכמעט חודשיים ישפיע על עשרות אלפי נוסעים שהיו אמורים לטוס עם החברה, וכעת ינסו למצוא פתרונות אחרים.

גם חברת התעופה האמריקנית דלתא הודיעה אתמול כי היא מבטלת טיסות לזמן רב קדימה, עד ה-31 באוקטובר. במקרה הזה מדובר בשלושה שבועות, וגם בו צפויה השפעה על ישראלים רבים שהיו אמורים לטוס בעזרתה לארהב ובחזרה.

נוסעי אמריקן איירליינס ברגעי החרדה | צילום: משה בן שמחון

חברות תעופה נוספות כמו טורקיש, פגסוס, TAP וחברות רבות נוספות כבר הודיעו שהפסיקו את טיסותיהן עד להודעה חדשה, מה שמצמצם באופן משמעותי מאוד את האפשרות לצאת מישראל ולחזור אליה. עם חברות התעופה שכבר ביטלו טיסות לישראל וממנה אליהן כבר נמנות גם יונייטד, קבוצת לופטהנזה, ITA, איזיג'ט, וויז אייר, ראינאייר ועוד רבות.

חברת התעופה היחידה שמפעילה כרגע טיסות ישירות בקו לארה"ב היא אל על, וכך גם במקרה של איסטנבול. ישראייר וארקיע ממשיכות גם הן לטוס באופן רציף ואף מוגבר. ישנן כמה חברות תעופה זרות שממשיכות לטוס לישראל ובהן אמירייטס, פליי דובאי, וירג'ין אטנלטיק, אתיחאד שחזרה היום וחברות תעופה נוספות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר