הרשימה המלאה: חברות התעופה שעדיין טסות לישראל ואלה שהפסיקו

בעקבות מלחמת חרבות ברזל הודיעו חברות תעופה רבות שיפסיקו את הטיסות לארץ • ביניהן דלתא, איזיג'ט, ראינאייר, לופטהנזה ועוד • גם חברות שממשיכות להגיע לארץ הודיעו על הפחתת הטיסות

מטוס נוסעים (אילוסטרציה). צילום: Getty Images

עשרות חברות תעופה כבר הודיעו שיפסיקו לטוס לישראל. דלתא האמריקנית הודיעה הבוקר שלא תטוס לישראל עד 31 באוקטובר, קבוצת לופטהנזה עצרה את כל הטיסות לארץ עד 14 באוקטובר.

אלו הן חברות התעופה העיקריות שעצרו את טיסותיהן לישראל נכון להיום (שלישי), לפי רשימת משרד התחבורה: אמריקן איירליינס, דלתא, יונייטד, ראינאייר, איזיג׳ט, טראנסאוויה, וויז אייר, אנטר, רויאל אייר מארוק, אייר אסטנה, סאות׳ווינד, גולף אייר, אייר מונטנגרו, איג׳פט אייר, אייר קנדה, קטאי פסיפיק, נורוויג׳ן, קוריאן, אתיחאד, ויולינג, אייר אינדיה, אזרבייג׳ן, אייר פראנס, ITA, KLM, סוויס, לופטהנזה, בראסלס, אוסטריאן, לוט, TAP, סאן אקספרס ועוד.

מטוסים של דלתא איירליינס, ב-2021, צילום: איי.פי.

חברות התעופה שממשיכות לטוס לישראל ומישראל, אם כי לא כולן תמיד באותה תדירות שטסו לפני המלחמה: איסלנד אייר, TUS, פליי דובאי, אמירייטס, טייל ווינד, אייר סיישל, פגסוס, בלובירד, אתיופיאן, בולגריה אייר, אייר אירופה, סייפרוס איירווייז, וירג׳ין אטלנטיק, טורקיש, היי סקיי, קורנדון ועוד.

טיסת איזיג'ט, צילום: Getty Images

חברות התעופה הישראליות אל על, ישראייר וארקיע טסות ללא הפסקה בשימוש מלא של כל המטוסים של כל החברות. חברות התעופה הישראליות אף מוסיפות טיסות ומנצלות באופן מקסימלי את היכולות שלהן כדי להחזיר לארץ ישראלים שנתקעו בחו״ל.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר