על רקע המערכה מול איראן, הפלטפורמה להעצמת זכויות נוסעים, righty, מתגייסת למען הנוסעים הישראלים התקועים בחו"ל.
נוסעים שטיסותיהם ארצה בוטלו החל מהיום ועד ליום 17/06 (נכון לעכשיו), יהיו זכאים לקבל את מלוא הפיצוי (100%) שהחברה תצליח לגבות עבורם מחברת התעופה בגין הוצאות הארכת שהותם בחו"ל, וזאת ללא עלות (על פי החברה, במידה ותידרש נקיטת הליך משפטי כנגד חברת התעופה, יחולו תנאי השימוש הרגילים של הפלטפורמה הקובעים בין השאר שהנוסע יקבל 70% מהפיצוי שנפסק במסגרת ההליך).
בחברה מציינים כי הוצאות הארכת השהות בחו"ל נדרשות להיות סבירות בהתאם למדינה הרלוונטית (חברות התעופה לא יאשרו הוצאות בהיקף חריג כמו מלונות ומסעדות יוקרה).
במסגרת התהליך, מציינים כי הנוסעים יידרשו להציג קבלה עבור כל הוצאה, ולכן מבקשים ומזכירים את החשיבות לשמור על כל הקבלות.
הפלטפורמה נכנסת בנעליו של הנוסע בכל התהליך הבירוקרטי למימוש זכויותיו מול מחברת התעופה. הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת לנוסע לבצע בדיקת זכאות ראשונית ופתיחת תיק פיצוי בתוך דקות ספורות, ולאחר מכן ,החברה מקבלת אחריות מלאה למימוש הזכויות מול חברת התעופה ללא כל מעורבות נוספת מצידו של הנוסע .
למידע, פרטים ובדיקה להגשת תביעות
כמו כן, החברה פתחה שירות "קו חם" באמצעות הווטסאפ לצורך מתן ייעוץ ראשוני לישראלים התקועים בחו"ל במספר: 050-6221247
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
