ישראייר משיקה מחלקת פרימיום במטוסים

ישראייר ממשיכה בהתאמות לקראת פתיחת עונת התיירות והצפי לביקושים ומשיקה מחלקת פרימיום • כמה זה יעלה ובאילו מטוסים? בכתבה הבאה

מחלקת פרימיום במטוסי האיירבס של החברה, צילום: קוקו

חברת התעופה הישראלית שנרכשה על ידי רמי לוי מוסיפה למטוסי האיירבס שלה מחלקת פרימיום. במחלקה הקטנה יהיו 8 מושבים גדולים ונוחים יותר. הטיית הגב תהיה בזווית גדולה יותר ממושב רגיל, המושב יהיה רחב יותר (58 ס"מ) ובכל צד יהיו שני מושבים, במקום שלושה מושבים בתצורה הרגילה במחלקת התיירים.

החברה תתמחר את המושבים בעלות של 99 דולרים לכיוון בטיסות הבינלאומיות ו-49 שקלים לכיוון בטיסות לאילת. אם לא תזמינו מראש, העלות בשדה התעופה תהיה 129 דולרים לטיסות הבינלאומיות ו-59 שקלים לטיסה לאילת.

יותר מקום לרגליים והפרדה ממחלקת התיירים, צילום: צילום: סיוון פרג'

חשוב לציין שלא מדובר במחלקת עסקים, אלא בעיקר במחלקה מבודדת ממחלקת התיירים (באמצעות וילון) ובמושבים נוחים ומרווחים באופן משמעותי ממושב במחלקת התיירים. המושבים לא נפתחים למיטה עם שכיבה מלאה.

הילה הרמולין רונן, סמנכ"לית שיווק ומכירות של ישראייר: "אנו שוקדים כל העת על חידושים ושיפור חווית הטיסה עבור לקוחותינו באוויר ועל הקרקע. פתחנו מחלקת פרימיום לרווחת נוסעינו. אנו צופים כי המחלקה עם מושבי הפרימיום יהיו מצרך מבוקש בתקופה הקרובה בקרב הנוסעים, ביחוד ולאור שינוי הרגלי הצריכה החדשים בתיירות ובתעופה בעקבות מגיפת הקורונה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר