טריפ אדוויזר מציג: יעדי החופשה הטובים ביותר לשנת 2022

חלק גדול מאוד מהיעדים הפופולריים בקרב תיירים ישראלים מככב ברשימת היעדים הטובים • לישראל אין נציגות ברשימה • למצרים יש יותר מנציגות אחת, גם יוון, דובאי וטורקיה מככבות

היעד האהוב על הישראלים ניצב בראש הדירוג , צילום: אי.אף.פי

מגזין התיירות הבינלאומי טריפ אדווייזר פרסם את רשימת יעדי התיירות הטובים בעולם לשנת 2022. הרשימה מתבססת על דירוגים, ציונים והמלצות של מיליוני הגולשים באתר שנחשב למוביל בכל מה שקשור בחוכמת ההמונים בענף התיירות.

במקום הראשון ניצבת ידידתנו החדשה שמושכת אליה כבר מאות אלפי ישראלים - דובאי. הנסיכות מאיחוד האמירויות נחשבת ליעד התיירותי המוביל בעולם בדירוגים רבים, בשל מזג האוויר המצוין שבה ברוב עונות השנה, האטרקציות הרבות, המסעדות הטובות ובתי המלון המפנקים.

לונדון במקום השני בעולם, צילום: צילום: אי.אף.פי

מי שהגיעה למקום השני והמאוד מכובד היא בירת אנגליה, לונדון. מצב התחלואה משתפר באופן משמעותי באנגליה שצפויה להסיר את כל הגבלות הקורונה בשבועות הקרובים. רוב האטרקציות באנגליה פתוחות וכבר עכשיו יש מעט מאוד הגבלות. ישראלים מחוסנים מורשים להיכנס למדינה.

כדי לבקר ביעד שהגיע למקום השלישי תצטרכו לטוס רחוק ואפילו לעצור בדרך - קנקון במקסיקו סוגרת את השלישייה הראשונה, וגם לשם ישראלים יכולים להיכנס ללא צורך בבדיקות קורונה (אלא אם עוצרים בדרך במדינה שדורשת בדיקה). במקסיקו כמעט שאין הגבלות בכל מה שקשור לקורונה, והמסיבות, המסעדות וכל האטרקציות פתוחות.

קנקון במקום השלישי והמכובד, צילום: צילום: gettyimages

הדירוג ממשיך עם באלי מאינדונזיה במקום הרביעי, שאליה בעלי דרכון ישראלי לא מורשים להיכנס, כרתים השכנה במקום החמישי, רומא האהובה והמוכרת במקום השישי, קאבו סאן לוקאס היא הנציגה השנייה של מקסיקו בעשירייה הראשונה והיא ניצבת במקום השביעי, איסטנבול היא שכנה נוספת שנכנסה לצמרת הדירוג והיא במקום השמיני, פריז במקום התשיעי והורגאדה ממצרים סוגרת את העשירייה הראשונה.

המגזין פרסם גם את האתרים הטרנדיים לשנת 2022, אתרים שבהם השילוב של האטרקציות, המסעדות ובתי המלון זכו לתגובות הטובות ביותר. במקום הראשון ניצבת מיורקה מספרד, במקום השני קהיר השכנה, במקום השלישי שכנה נוספת - רודוס. בהמשך הדירוג נמצאות טולום (4), דוברובניק (5), איביזה (6), נאטאל (7), ארושה (8), קפדוקיה (9) וסנטוריני (10).

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר