מטורף: מלון צף עם חדרים שמתנתקים ממנו ושטים בים

דבר כזה עוד לא ראינו: סוויטות שניתן להגיע אליהן רק באמצעות מסוק או סירת מנוע, המלון צף על המים והסוויטות המפוארות שטות ומגיעות לאזורים שונים בדובאי בלי לצאת מהחדר • מתי הוא ייפתח ואיך יעבוד? כל הפרטים בכתבה

מלון קמפינסקי דובאי, הפתיחה ב-2023, צילום: אתר קמפינסקי

רשת מלונות היוקרה קמפינסקי שאמורה לפתוח את המלון הראשון שלה בישראל בעוד כחודשיים, חשפה תכנית להקמת מלון צף בדובאי. המלון שייפתח בשנת 2023 יכיל 156 חדרים וסוויטות ו-12 וילות שהגישה אליהם תהיה באמצעות מסוק, יאכטה או סירת מנוע.

הסוויטה המפוארת שמתנתקת מהמלון ושטה בים, צילום: צילום: אתר קמפינסקי

שמו של המלון החדש הוא FLOATING SEA PALACE RESORT, שיעגון ליד אחת מרצועות החוף האקסולוסיביות של דובאי- חוף ג'ומרייה. המלון כמובן יהיה ברמת 5 כוכבים הסוויטות יכילו בין 2-4 חדרים כולל חדרי שינה המשתרעים על פני שתי קומות כולל מרפסת גדולה ובריכת אינפינטי. הווילות יתחברו לאתר הנופש המרכזי באמצעות פונטונים (pontoons)  ויוצעו למכירה לבעלי ההון, שיוכלו להגיע אליהן באמצעות מסוק שינחת על המנחת הצף שבאתר הנופש או ביאכטה פרטית שתעגון במרינה שיכולה להכיל עד 16 יאכטות. הווילות יכולות להתנתק מהמלון ולשוט בים במהירות של 6 מייל לשעה, הן יכולות לעגון בכמה נקודות אטרקטיביות בדובאי.

ניתן להגיע רק באמצעות סירה או מסוק, צילום: אתר קמפינסקי

החלק המרכזי של אתר הנופש מורכב מארבעה חלקים, מחוברים בפירמידת זכוכית, ויציע את כל המרכיבים של  מלון 5 כוכבים החל ממסעדות גורמה אקסקלוסיביות, ברים, דרך חדר כושר, בריכות, אזורי נשפים וכמובן מתחם ספא ענק. אורחי האתר יגיעו אליו בסירת מנוע מחוף ג'ומיירה וייהנו מרמת השירות שרשת קמפינסקי כה מזוהה עמו. 

מלון קמפינסקי תל אביב ייפתח בעוד כחודשיים, צילום: צילום: דויד קמפינסקי תל אביב

זה לא נכס היוקרה יוצא הדופן היחיד שמנהלת קמפינסקי בדובאי. הרשת מציעה בדובאי גם חדרי בקתת סקי אלפיני בקניון האמירויות שבו משקיפים על המדרונות המושלגים המלאכותיים של סקי דובאי, וגם את הווילות האיטלקיות היוקרתיות במלון קמפינסקי רזידנס פאלם בג'ומרייה.

"אנו שמחים להיות מסוגלים להציע לאורחים שלנו בדובאי, החל משנת 2023, חוויה ראשונה מסוגה המשלבת את המוניטין של היעד כעיר היי-טק עם האלגנטיות האירופית הנצחית של מלונות קמפינסקי", אומר ברנולד שרדר, מנכ"ל קמפינסקי.

יש לכם שאלות לכתב? פנו אליו באמצעות חשבון האינסטגרם שלו

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר