הגבלות חדשות באיטליה ובברלין

הגבלות חדשות בעקבות העלייה בתחלואה באירופה • איטליה תגביל בעיקר לא מחוסנים • בברלין יפגעו בעיקר בחיי הלילה החל מיום רביעי הקרוב

רק מחוסנים ומחלימים יורשו להיכנס למלונות ולהשתמש בתחבורה ציבורית, צילום: אי.אף.פי

הקורונה ממשיכה להתפשט באירופה וגם שם עדיין לא שקטה בהלת האומיקרון. בעקבות התפשטות הווריאנט החדש ובעקבות העלייה המתמדת בקצב התחלואה, החליטו להגביל באיטליה את מי שלא חוסן או החלים ומעכשיו, רק מחוסנים ומחלימים יוכלו להשתמש בתחבורה הציבורית ולהיכנס לבתי המלון. בכל מקרה, ישראלים שלא חוסנו או החלימו לפי דרישות האיטלקים לא מורשים להיכנס למדינה.

גם בברלין הודיעו על הגבלות חדשות ובאחת הערים השוקקות באירופה, החליטו שהחל מיום רביעי הקרוב, יהיה איסור לרקוד במועדונים. חיי הלילה בברלין ידועים כאחד המאפיינים העיקריים של העיר ובליינים רבים מכל רחבי העולם מגיעים כדי לחגוג במועדונים של ברלין, אך כעת כאמור, יהיה אסור לרקוד במועדונים עד להודעה חדשה.

ברלין בלי ריקודים עד להודעה חדשה, צילום: צילום: gettyimages

ההגבלות באיטליה ובברלין מצטרפות לבריטים שדורשים בדיקות לפני ההגעה לבריטניה ובדיקה ובידוד עם ההגעה, רק מחוסנים יכולים להיכנס למדינה. גם בארה"ב דורשים בדיקה מיום קלנדרי אחד לפני הטיסה, החלטה שנכנסה לתוקף מהיום.

בהולנד עדיין קיימות הגבלות על בתי העסקים שמחויבים לסגור בכל יום בשעה 17:00, הסגר באוסטריה נמשך עד ה-13 בדצמבר לפחות ובגרמניה החליטו על סגר שתקף על לא מחוסנים בלבד כרגע, גם בסלובקיה הסגר נמשך.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר