המקומות שבהם תוכלו להיבדק כדי לקצר את הבידוד במהירות

חברת "צ'ק טו פליי" מבצעת את הבדיקות במחיר הזול ביותר ובפריסה רחבה בישראל • החברה מציעה תוצאות תוך ארבע שעות ב-135 שקלים • בחברת "טסט טו פליי", שנמצאת בנתב"ג, ניתן לבצע בדיקות מהירות עם תוצאות בתוך ארבע שעות תמורת 149 שקלים • המדריך המלא

תור בנתב"ג, צילום: יוסי זליגר

על פי החלטת הממשלה, המחוסנים שחוזרים מחו"ל מחויבים להיכנס לבידוד למשך שלושה ימים. ב"ישראל היום" פורסם לראשונה כי יש דרך לקצר את הבידוד, שמתחיל להיספר מיום הנחיתה, כך שאם אדם נוחת בשעה 23:00, השעה שנותרה עד חצות נחשבת כיום שלם. ביום השלישי, כ-25 שעות לאחר מכן, ניתן לבצע בדיקת קורונה נוספת מייד אחרי חצות ולהשתחרר מבידוד לאחר קבלת תוצאה שלילית.

בנט בפתח ישיבת קבינט הקורונה: "ההמלצות שנביא הלילה הן עמדה אחת של כל אנשי המקצוע", צילום: רועי אברהם /לע"מ, סאונד: בן פרץ /לע"מ

ישנן כמה מעבדות שמאפשרות קבלת תשובה מהירה בטווח של 14-4 שעות – היכן המעבדות האלו וכמה זה עולה? בדקנו.

החברה שמבצעת את הבדיקות בפריסה הרחבה ביותר בישראל ובמחיר הזול ביותר היא "צ'ק טו פליי. החברה מציעה תוצאות תוך ארבע שעות ב-135 שקלים, ותוך 14 שעות ב-75 שקלים. לאחר שיצאה מנתב"ג פתחה סניפים באיירפורט סיטי, קניון עזריאלי בחיפה, רמת החייל בתל אביב וקניוני עזריאלי ודיזינגוף סנטר בתל אביב. חשוב להדגיש שלא בכל הסניפים יש בדיקות עם תוצאות בתוך ארבע שעות ולא כולן פתוחות במתכונת של 24/7.

בחברת "טסט טו פליי", שנמצאת בנתב"ג, ניתן לבצע בדיקות מהירות עם תוצאות בתוך ארבע שעות תמורת 149 שקלים או בדיקות איטיות קצת יותר עם תוצאות שיתקבלו עד 14 שעות מרגע הבדיקה תמורת 89 שקלים.

גם בחלק מבתי החולים ברחבי הארץ מאפשרים לבצע בדיקות קורונה מהירות לדוגמה, בבית החולים איכילוב בתל אביב, בדיקת קורונה עם תשובה בתוך חמש שעות תעלה 349 שקלים, ב אסותא המחיר מזנק ל-550 שקלים. למי שמתגורר בצפון, יש אפשרות לבצע בדיקת קורונה מהירה, עם תשובה עד 12 שעות, בבית החולים רמב"ם ב-179 שקלים או ב-550 שקלים עם תשובה שתתקבל עד ארבע שעות מרגע ביצוע הבדיקה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר