| צילום: מסך

שיטת המדידה החדשה של נטפליקס: גל גדות חורכת את המסך

נטפליקס משנה את שיטת המדידה של נתוני הצפייה • בעבר מדדו את נתוני הצפייה על פי שתי הדקות הראשונות • בשיטה החדשה זמן הצפייה הכולל יימדד ועל פי זה ידורגו התכנים • גל גדות חורכת את המסכים בכל העולם עם הסרט "הודעה אדומה"

בנטפליקס החליטו לשנות את שיטת המדידה של נתוני הרייטינג, ומעתה הכותרים הפופולריים של החברה יעברו מדידה שתבדוק את סה"כ הזמן שאנשים צפו בהם. עד כה, מדדו בחברה את שתי הדקות הראשונות בכל כותר בלבד, מה שהוביל לעיוותים במדידה, שכן חלק מהצופים נוטשים את הפרק גם אחרי 2 דקות.

המדידה תיעשה באמצעות 4 רשימות שבועיות, שניתן לצפות בהן אונליין ושם יופיע דירוג של 10 הסרטים המובילים באנגלית, 10 תוכניות טלוויזיה באנגלית וכמות זהה של סרטים וטלוויזיה - שהם לא בשפה האנגלית. ברשימה הזו, סרטה החדש של גל גדות - "הודעה אדומה" ניצב בגאון בראש הרשימה הנוכחית.

הרשימה תכלול למעלה מ-90 מדינות והיא בודקת גם אחורה עד ל-28 ביוני. בנוסף, ניתן לראות סטטיסטיקות מעניינות לגבי נתוני הצפייה של כל התכנים בחודש הראשון להצגתם. כאן "משחק הדיונון" משאיר אבק לכל יתר התכנים עם למעלה ממיליארד וחצי צפיות בחודש הראשון בלבד.

נטפליקס תפרסם את רשימת התכנים המובילים מדי שבוע ביום שלישי כאשר הם יתבססו על שעות שנצפו מיום שני עד ראשון בשבוע הקודם עבור כותרים מקוריים וכותרים מורשים כאחד. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו