לא יכולים יותר לחכות לסיכום השנה של ספוטיפיי? נסו את הסיכום השבועי

שירות הסטרימינג המוביל משיק תכונת "סטטיסטיקות האזנה" שמציגה סיכום שבועי של הרגלי ההאזנה • התכונה זמינה למשתמשים חינמיים ובתשלום ביותר מ-60 אזורים

אפליקציית ספוטיפיי. צילום: אי.פי.איי

ספוטיפיי הכריזה על השקת תכונת "סטטיסטיקות האזנה" (Listening Stats) חדשה, שמאפשרת למשתמשים לקבל מדי שבוע סיכום של הרגלי הסטרימינג שלהם. התכונה, שזמינה כבר עכשיו, מהווה למעשה גרסה מוקטנת של חוויית ה-Wrapped השנתית הפופולרית של החברה, אך מעודכנת על בסיס שבועי ומאפשרת מעקב צמוד יותר אחר הרגלי ההאזנה.

התכונה החדשה מציגה למשתמשים לאילו אמנים ושירים הם האזינו הכי הרבה במהלך השבוע האחרון, ויוצרת פלייליסטים מותאמים אישית בהתבסס על תוצאות אלה. לפי ספוטיפיי, הסטטיסטיקות השבועיות יישארו זמינות לצפייה למשך ארבעה שבועות.

weekly stats של ספוטיפיי, צילום: ספוטיפיי

בדומה ל-Wrapped השנתי, גם התכונה החדשה כוללת אפשרות לשיתוף התוצאות ברשתות חברתיות כמו אינסטגרם וואטסאפ. בנוסף, המערכת מספקת "הדגשה מיוחדת" המתארת את הייחודיות בהרגלי ההאזנה של כל משתמש - כגון גילוי אמנים חדשים, או אבני דרך משמעותיות בהאזנה למוזיקה.

התכונה זמינה הן למשתמשים חינמיים והן למנויי הפרימיום של ספוטיפיי ביותר מ-60 אזורים ברחבי העולם, כולל ישראל. כדי לגשת אליה, על המשתמשים ללחוץ על תמונת הפרופיל שלהם ולבחור בתפריט שנפתח את אפשרות סטטיסטיקות ההאזנה.

יש לציין שהסטטיסטיקות השבועיות הן מצומצמות הרבה יותר בהשוואה לחוויית ה-Wrapped השנתית המקיפה.

הצעד של ספוטיפיי מגיע בעקבות מהלך דומה של אפל, שהשיקה בשנה שעברה גרסה חודשית של תכונת ה-Replay של Apple Music. מאוחר יותר, אפל שילבה את התכונה בחוויית האפליקציה עצמה במסגרת עדכוני גרסה.

סדרת הכתבות טופ 5: ספוטיפיי | ישראל היום

נדמה כי המהלך משקף תחרות גוברת בין שירותי הסטרימינג על שמירת מעורבות המשתמשים לאורך כל השנה, ולא רק בעונת הסיכומים השנתיים. באמצעות מתן תובנות תכופות יותר על הרגלי האזנה, ספוטיפיי מנסה ליצור נקודות מגע קבועות עם המשתמשים ולעודד שיתוף חברתי לאורך כל השנה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר