מנת אוכל של בשלן ביתי. צילום: יאמי

צ'אט, מה אוכלים היום? הבינה המלאכותית שתעזור לכם להזמין ארוחת צהריים

פלטפורמת יאמי הישראלית משיקה פיצ'ר חדש להזמנה חכמה מבוססת AI • המערכת תתאים לכל לקוח תפריט אישי לפי העדפותיו הקולינריות • מנכ"לית החברה: "ההזמנה החכמה מפשטת את התהליך והופכת אותו לאישי ויעיל יותר"

פלטפורמת "יאמי" הישראלית, המחברת בין בשלנים ביתיים לבין לקוחות, משיקה פיצ'ר חדש: מערכת הזמנה חכמה המבוססת על אלגוריתם של בינה מלאכותית. המערכת נועדה לפתור בעיה מוכרת בקרב לקוחות הפלטפורמה - ההתלבטות הממושכת והמייסרת בין מגוון רחב של מנות.

על פי החברה, המערכת החדשה תתאים לכל לקוח תפריט אישי לפי העדפותיו הקולינריות, תוך ניתוח נתונים אישיים ומענה על כמה שאלות קצרות. כך, במקום לעבור על עשרות מנות ולהתלבט ביניהן, הלקוח יקבל המלצות מדויקות המותאמות לטעמיו האישיים.

הפיצ'ר החדש של פלטפורמת יאמי. "מסייע במיוחד ללקוחות חדשים", צילום: צילום מסך

"השירות החדש נועד לפתור את 'הבעיה' הנפוצה של בחירה מתוך שפע - דילמה שמוכרת כמעט לכל מי שמזמין אצלנו", מסבירה חן לב עמי, מנכ"לית יאמי. "אנו גאים להיות בקדמת הטכנולוגיה בקטגוריית הזמנות האוכל בישראל. ההזמנה החכמה מפשטת את התהליך והופכת אותו לאישי ויעיל יותר".

תועלת לבשלנים וללקוחות

חאבייר טגלי, בשלן ביאמי, מוסיף: "הפיצ'ר החדש מסייע במיוחד ללקוחות חדשים, שבדרך כלל מתקשים לבחור מתוך התפריט המגוון. במקום להתלבט, הם מקבלים הצעות מדויקות שמתאימות לטעמים האישיים שלהם. זה משנה את כל החוויה - גם שלהם וגם שלנו כבשלנים".

טגלי מציין כי המערכת מאפשרת ללקוחות "גם לפתוח את הראש ולהתנסות בטעמים חדשים שלא בהכרח הכירו עד כה".

מנה של בשלן ביתי בפלטפורמת יאמי, צילום: יאמי

לדברי החברה, השקת הפיצ'ר היא חלק ממגמה כוללת של שילוב טכנולוגיה חכמה בפעילות השוטפת של הפלטפורמה. כיום כבר נעשה שימוש בבינה מלאכותית בתהליכי קליטה של בשלנים חדשים, בניתוח תפריטים חכם, בהתאמות לוגיסטיות פנימיות ועוד.

בהמשך הדרך מתכננים ביאמי להרחיב את הפיצ'ר החדש כך שיכלול גם המלצות אוטומטיות לבחירת הבשלן המתאים ביותר עבור כל משתמש, ואף יציע אפשרות להזמנות עתידיות - הכול בהתבסס על ניתוח הרגלי צריכה אישיים.

חברת יאמי, שנוסדה בשנת 2012, מחברת בין בשלנים עצמאיים ברחבי הארץ לבין לקוחות המעוניינים ליהנות מאוכל ביתי, טרי ומוכן עד הבית. הבשלנים באתר מציעים תפריטים מגוונים מתוך מטבחים ביתיים, כשכל מנה מוכנה בהזמנה אישית ולפי ההעדפות של הלקוח.

הפלטפורמה מייצרת הכנסה למאות בשלנים עצמאיים ברחבי הארץ, כשמחברת אותם ישירות עם הלקוחות המעוניינים באוכל ביתי. לאחרונה, בעקבות המערכה מול איראן, דיווח האתר על עלייה של כ-70% בהיקף ההזמנות - נתון הממחיש את התחזקות הביקוש לאוכל ביתי, במיוחד בזמני חוסר ודאות.

חן לב עמי, מנכ"לית יאמי. "השירות החדש נועד לפתור את הדילמה שמוכרת כמעט לכל מי שמזמין אצלנו", צילום: אורית גבע טורפז

"אנו שמחים לספק פלטפורמה לבשלנים עצמאיים ולחבר ביניהם לבין קהל רחב שמחפש את הטעמים והיתרונות של האוכל הביתי", מסכמת לב עמי.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...