יש לכם סמאטרפון שלא נמצא בשימוש? כך תוכלו לקבל עליו כסף

להרוויח - וגם לתרום לסביבה • סטארט אפ ישראלי בשם סלומט הציב עמדות מחזור לרכישת מכשירים ישנים בסניפי am:pm • תוכלו גם לקנות דגמים מחודשים בעלות מופחתת

עשרות עמדות ייפרסו בשנה הקרובה, צילום: GettyImages (אילוסטרציה)

לרובנו יש סמארטפונים ישנים שיושבים במגירות בבית ומעלים אבק. סטארטאפ ישראלי בשם סלומט רוצה לרכוש את המכשירים שלכם ולהציע לכם כסף בתמורה. החברה הציבה עמדות אוטומטיות תחת המותג RE בסנפי am:pm בתל-אביב (בשדרות נורדאו, אלנבי וכלבו שלום). מיקומים נוספים אמורים להתווסף בקרוב.

לקוח שרוצה למכור את הסמארטפון שלו לחברה יכול לגשת למכונה שלה. באמצעות מערכת בינה מלאכותית שהחברה פיתחה, המכונה מבצעת ניתוח למכשיר שאותו הלקוח מוכר ולאחר כמה שאלות היא מציעה לו סכום כספי, המשולם באופן מיידי לחשבון הבנק, הביט או הפייבוקס (חלק מהכסף ניתן בשוברים לרשת am:pm).

תחילת המכירות של האייפון Xs בישראל (ארכיון)

באתר החברה ניתן לברר מראש מה יהיה התשלום המוערך עבור הסמארטפון. למשל, עבור מכשיר שעובד והמסך שלו לא שבור, אפשר לקבל על iPhone X סכום של 320 שקלים, עבור iphone 11 מקבלים 580 שקלים ו-iPhone 11 Pro התמורה היא כבר 850 שקלים.

עבור סמארטפונים של סמסונג, למשל, על Galaxy S10 מקבלים 280 שקלים, S20 מקבלים 610 שקלים, S21 התמורה היא 770 שקלים ועל ה-S21 Ultra התשלום הוא 1,050 שקלים.

החברה מציעה רכישה של עוד מותגים, כמו LG, סוני, שיאומי, נוקיה, OnePlus, Oppo וגם וואווי. כמו כן, החברה רוכשת סמארטפונים שלא עובדים בתמורה ל-10 שקלים. הטלפונים שסלומט רוכשים נשלחים לחידוש או למחזור.

לרכוש סמארטפון משומש במחיר מוזל

סלומט גם מציעה לרכוש ממנה מכשירים מחודשים. למשל, iPhone 11 ב-1,600 שקלים, Galaxy S10 ב-980 שקלים ושיאומי Mi 10 באותו סכום. זהו פתרון נוח למי שרוצה לרכוש סמארטפון בצורה מהירה במחיר מוזל.

מנכ"ל סלומט איציק חיון ומנכ"ל am:pm ליאור יוגב, צילום: יח"צ

בסלומט מעריכים את שווי שוק הטלפונים המשומשים בארץ בכשישה מיליארד שקלים, ומתכננים פריסה של עשרות עמדות נוספות בשנה הקרובה. סלומט כבר פועלת באירופה. בין היתר ניתן למצוא את המכשירים שלה בקניונים בגרמניה. היא מעסיקה כ-15 עובדים בישראל.

באדיבות אתר The Gadget Reviews

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר