עדכוני גיימינג: המעריצים לא סולחים להשקה הנוראית של "באטלפילד 2042"

וגם: ההגה הרשמי של "גראן טוריסמו 7" נחשף, הרימייק של "סיינטס רואו" מתעכב, ומה גרם למשחק הקריקט להחליף את כוכב העטיפה?

Battlefield 2042. אכזבה בקרב המעריצים

האכזבה מההשקעה של "באטלפילד 2042", מערכת ההגה החדשה למשחק "טוריסמו 7" והריבוט המיוחל של "סיינטס רואו" - אלה הם חלק מעדכוני הגיימניג שלנו השבוע.

קרב אבוד

עוד שבוע, עוד דיווח על השקה קטסטרופלית של משחק חדש ומדובר. והפעם: Battlefield 2042, שגרסת המחשב שלו הפכה להיות, תאמינו או לא, המשחק השמיני עם הביקורות הכי גרועות בסטים - בכל הזמנים! בשבוע ההשקה צבר משחק היריות של אלקטרוניק ארטס לא פחות מ-30,000 ביקורות שליליות על פלטפורמת ההפצה הדיגיטלית. מצבו אמנם השתפר מאז והוא ניצב כרגע במקום ה-18 בדירוג משחקי המחשב הכי גרועים, אבל גם זה לא בדיוק כבוד גדול.

רוב הביקורות השליליות עוסקות בבאגים למיניהם, בביצועים מקרטעים על המחשב, במערכת כיוון, פגיעה בעייתית, ובכלי רכב שלא מתנהגים כפי שמצפים מהם, דוגמת רחפנים שמטפסים על קירות, עפים באוויר ומשמידים מסוקים. מביך.

בכל אופן, אלקטרוניק ארטס מודעת למצב, התנצלה על המחדל והבטיחה לשחרר בשבועות הקרובים שלל תיקונים שאמורים לפתור את הבעיות הרבות. עם זאת, קשה להאמין שהיא שחררה  גרסה רעועה של המשחק בתום לב. המציאות שאנחנו עדים לה בשבועות האחרונים מלמדת כי השטיק של להוציא משחק לא אפוי, להיראות מופתעים, להתנצל ולשפץ אותו תוך כדי תנועה, הפך לנורמה פסולה ומקוממת.

סיבוב דאווין

מי שזומם על Gran Turismo 7, שייצא לפלייסטיישן 4 ו-5 ב-7 במרץ 2022, מוזמן לפנות (הרבה) מקום למערכת ההגה והדוושות המקצועית של המשחק, שתגיע לחנויות שבוע לאחר מכן וכבר מוצעת להזמנה מוקדמת. המערכת, GT DD Pro, היא למעשה הגה הפלייסטיישן הראשון המבוסס על מנוע הנעה ישירה, שאמור להיות יעיל, חלק ושקט יותר מאלה של המתחרים.

במקרה של ה-GT DD Pro, המנוע פותח בגרמניה במיוחד בשביל משחקי מרוצים, וזה המקום להדגיש שלא מדובר במוצר של סוני, אלא של חברת Fanatec, המתמחה בהגאי גיימינג, שקיבלה מסוני את הזיכיון לייצר את ההגה הרשמי של גראן טוריסמו החדש. התענוג, דרך אגב, בהחלט לא זול. הגרסה הבסיסית של ההגה (עם 2 דוושות) עולה כ-700 יורו, ואילו גרסת הפרימיום (עם 3 דוושות, כולל קלאץ' למקצוענים) כבר מתקרבת ל-1,000 יורו, יותר מהקונסולה עצמה.

מערכת GT DD Pro,

בלאגן בשכונה

מי שחיכה לריבוט המיוחל של Saints Row, שהיה אמור לצאת ב-25 בפברואר הקרוב, ייאלץ להמתין לפחות חצי שנה, שכן תאריך ההשקה של המשחק הוסט ל-23 באוגוסט 2022. הסיבה לדחייה המשמעותית היא "עוד זמן לליטושים", ואפשר גם להאשים את הקורונה שגרמה למפתחת, Volition, לאבד זמן עבודה יקר. כך או כך, החברה מבטיחה את "המשחק הטוב ביותר בסדרה אי פעם".

למי שלא מכיר, Saints Row המקורי יצא ב-2006. הוא נחשב למעין אלטרנטיבה הומוריסטית ל-GTA והניב במשך השנים שלושה המשכונים. עם זאת, המשחק החדש לא מוגדר כפרק המשך, אלא כאתחול של הסדרה כולה.   

Saints Row. אלטרנטיבה הומוריסטית למשחקי ה-GTA,

סוף-סוף כותבים על קריקט

משחקי קריקט לא כל כך מעניינים אותנו, אבל קשה להתעלם מהשערורייה שפקדה את Cricket 22, הכותר המוביל של ענף הספורט, שנדחה מסיבות לא שגרתיות. ברגע האחרון נאלצה מפתחת המשחק, Big Ant, להסיר מעטיפת המוצר את תמונתו של טים פיין, עד לא מזמן קפטן נבחרת אוסטרליה בקריקט, וגם כוכב ענק ודמות נערצת ביבשת הרחוקה. 

Cricket 22. כוכב הקריקט, פט קמינס, ניצב לצידה של מג לנינג,

הבעיה: מוקדם יותר החודש הודח פיין מתפקיד הקפטן בשל תקרית הטרדה מינית שבה היה מעורב לפני כמה שנים, שבה שלח לאישה תמונות של איבר מינו ללא הסכמתה. פיין, כמובן, הודח לא רק מתפקיד הקפטן אלא גם מתפקיד הפרזנטור של המשחק, ואת מקומו החליף פט קמינס (בתמונה), כוכב קריקט אוסטרלי אחר, שניצב לצידה של מג לנינג, קפטנית נבחרת הנשים המקומית. הפרשה הזו אילצה את Big Ant לדחות את השקת המשחק בשבוע, והוא יגיע כעת לחנויות ב-2 בדצמבר. למקרה שתהיתם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר